ubezpieczenie OC taniej

Data: 2009-11-16 05:31:30
Autor: scibor1
ubezpieczenie OC taniej
Witam. Troche OT, ale moze nikt mnie za to nie pogoni. Przed chwila
ubezpieczalem sobie samochod (hehe, mercedesa sobie kupilem:)) i z
kalkulatora ipolisa wyszlo mi najtaniej w AXA. A zeby bylo jeszcze
taniej wstawilem w formularz numer polisy kolesia jako polecajacego i
dostalem dodatkowe 50zl znizki:) I w ten sposob roczna skladka za auto
z dwulitrowym silnikiem wyszla mi 279zl:D Dlatego jesli ktos z Was
bedzie cos ubezpieczal w AXA to moze sie powolac na moj numer polisy:
BA/1600422/00 .

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-11-16 17:57:54
Autor: Dzik
ubezpieczenie OC taniej
Mam nadzieje ze klient uwaznie przeczytal OWU i nie liczylbym na taka skladke w przyszlym roku.

pzdr/Dzik

Data: 2009-11-16 18:11:16
Autor: greg
ubezpieczenie OC taniej

"scibor1" <scibor@eranet.pl> wrote in message news:ae3d7123-3b2b-4b99-ba00-b2025dddbe1cj24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

a jesli my sie powolamy na Twój numer polisy to czy Ty dostaniesz cos jeszcze taniej?

greg

Data: 2009-11-16 10:06:29
Autor: nightwatch77
ubezpieczenie OC taniej
To chyba wygląda trochę inaczej. Dostajesz zniżkę jak nagonisz co
najmniej 50 klientów, jeśli nie nagonisz to musisz wyjść na ulicę
przebrany za wielką świnkę morską i mówić że ubezpieczenia dla Ciebie
to pikuś.

Data: 2009-11-16 10:26:28
Autor: scibor1
ubezpieczenie OC taniej
On 16 Lis, 19:06, nightwatch77 <rafal.gwizd...@gmail.com> wrote:
....<sceptyczne madrosci> ciach

a nic z tego nie mam:) po prostu chcialem podzielic sie dzisiejszym
doswiadczeniem zdobytym przy placeniu OC
niedowiarki niech sobie wejda na www.axadirect.pl i zrobia kalkulacje
z i bz tego numeru polisy
ale oczywiscie zrobicie jak chcecie, mam do tego stosunek australijski
(mnie to wali)

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-11-16 11:48:29
Autor: Bredzio
ubezpieczenie OC taniej
Dokładnie 2 tygodnie temu dostałem od AXA 50zł za polecenie kumplowi
ubezpieczyciela, więc w moim mniemaniu aktualna wersja to

- 50zł upustu dla nowego klienta
- bon 50zł Sodexo za polecenie dla polecającego

mb
yzf-r6, dr350N

Data: 2009-11-16 21:20:24
Autor: Tytus
ubezpieczenie OC taniej
Siemka
Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi znizkami za auto 1,8 wyszlo 520 pln

--
       Tytus
zólte najszybsze

Data: 2009-11-16 21:58:42
Autor: CUT_INZ
ubezpieczenie OC taniej
Tytus pisze:
Siemka
Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi znizkami za auto 1,8 wyszlo 520 pln

A ile masz lat, jak długo masz prawko, stan cywilny, dzieci, ostatni ubezpieczyciel i inne o które pytają ;p

Data: 2009-11-16 13:12:23
Autor: scibor1
ubezpieczenie OC taniej
On 16 Lis, 21:58, CUT_INZ <C...@CUT.pl> wrote:
Tytus pisze:

> [...]
> za auto 1,8 wyszlo 520 pln

A ile masz lat, jak długo masz prawko, stan cywilny, dzieci, ostatni

:)
39 / 21 / :( / :):) / PZU -60%
i prowincja - rzut beretem od rosyjskiej granicy:)

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-11-16 22:22:29
Autor: CUT_INZ
ubezpieczenie OC taniej
scibor1 pisze:

:)
39 / 21 / :( / :):) / PZU -60%
i prowincja - rzut beretem od rosyjskiej granicy:)

No to jak masz ładną żonę to już masz 15% zwyżki żeby Ci za dobrze nie było ;p

Data: 2009-11-17 05:54:25
Autor: Tytus
ubezpieczenie OC taniej
Siemka
 "scibor1"
[...]

Mam "lepsze" wyniki - dluzej zyje i mam prawko...wiec to ta pieprzona warszawa....

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-18 06:10:11
Autor: Tytus
ubezpieczenie OC taniej
Siemka

***frank.castle0407
zielony zoliborz?

Robotnicza Wola - szklane domy

--
       Tytus
zólte najszybsze

Data: 2009-11-16 22:00:30
Autor: de Fresz
ubezpieczenie OC taniej
On 2009-11-16 21:20:24 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:

Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi znizkami za auto 1,8 wyszlo 520 pln

Bo un pewnie ze prowincji...
;-)

de Fresz

ubezpieczenie OC taniej