ubezpieczenie - inni użytkownicy

Data: 2010-03-07 15:54:20
Autor: Stefan Szczygielski
ubezpieczenie - inni użytkownicy
LEPEK wrote:
Siedzę, wypełniam rubryczki na stronach firm oferuj±cych ubezpieczenia
przez internet i zastanawia mnie jedna rzecz: często zadawane jest
pytanie o innych użytkowników samochodu - ile maja lat, od kiedy prawko
itp.

Tak z pamięci:

- AC w Compensie i kierowca ma mniej lat, niż było zdeklarowane w
obliczaniu składki - przy szkodzie wkład własny +4000pln
- AC w Warcie, j.w. - wkład własny +20%

Je¶li chodzi o OC, to w skrajnym wypadku ubezpieczeniodawca może nie
chcieć w ogóle wypłacać odszkodowania powołuj±c się zgodnie z ustaw± na
punkt o podaniu nieprawidłowych danych celem zawarcia obowi±zkowego
ubezpieczenia.

S.

Data: 2010-03-07 16:14:01
Autor: Gwyn
Dnia 07-03-2010 o 15:54:20 Stefan Szczygielski  <usenet@SIOSPAMmoomean.eu.org> napisał(a):

[...]

O ile sprawę z AC mogę sobie jeszcze jako¶ próbować tłumaczyć, to przy OC  to
niezła granda. W jaki sposób mam rok na przód przewidzieć, kto oprócz  mnie, będzie
prowadził samochód?

Gwyn

Data: 2010-03-07 14:11:46
Autor: Pszemol
"Gwyn" <gwynapnudd@autograf.pl> wrote in message news:op.u87dxncvbd5drearrow...
O ile sprawę z AC mogę sobie jeszcze jako¶ próbować tłumaczyć,
to przy OC to niezła granda.
W jaki sposób mam rok na przód przewidzieć, kto oprócz mnie,
będzie prowadził samochód?

Planujesz może adoptować nastolatka który będzie mieć 18-te
urodziny w tym roku? Bo je¶li nie, to nie rozumiem problemu...

Pytanie przecież dotyczy osób mieszkaj±cych z Tob± w jednym
gospodarstwie domowym... To nie jest pytanie o to któremu
koledze będziesz chciał pożyczyć na 1 dzień auto za 11 miesięcy.

Data: 2010-03-07 21:17:31
Autor: J.F.
On Sun, 7 Mar 2010 14:11:46 -0600,  Pszemol wrote:
[...]

A skad wiesz ze nie ? Co do OC to ustawa zawiera pewne ciekawe zapisy ..

J.

Data: 2010-03-07 23:25:20
Autor: to
ubezpieczenie - inni użytkownicy
Pszemol wrote:

Pytanie przecieĹĽ dotyczy osĂłb mieszkajÄ…cych z TobÄ… w jednym
gospodarstwie domowym... To nie jest pytanie o to ktĂłremu koledze
będziesz chciał pożyczyć na 1 dzień auto za 11 miesięcy.

No właśnie to JEST takie pytanie. To deal w stylu "mniej zapłacisz za ubezpieczenie, ale nie możesz udostępnić auta osobie młodszej niż".

--
cokolwiek

Data: 2010-03-08 00:09:09
Autor: Bartek
ubezpieczenie - inni użytkownicy
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hn0c6i.424.0poczta.onet.pl...
[...]

a mozesz powiedziec skad ten ostatni wniosek?
bo to chyba twoje domniemania ze chodzi o kogos z rodziny / gospodarstwo domowe.

np w axa nie widze zadnej informacji ze to o takie osoby sie pyta.

pytalem ostatnio konsultatna, powiedzial "chodzi o osoby notorycznie jezdzace tym samochodem - jesli bedzie to ktos okazjonalny to nie ma to znaczenia".... ;) tak że to troche zabawne.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-03-07 23:26:12
Autor: to
Bartek wrote:

pytalem ostatnio konsultatna, powiedzial "chodzi o osoby notorycznie
jezdzace tym samochodem - jesli bedzie to ktos okazjonalny to nie ma to
znaczenia".... ;) tak Âże to troche zabawne.

Nie słuchaj konsultanta -- przeczytaj umowę. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-07 16:02:24
Autor: to
ubezpieczenie - inni użytkownicy
Gwyn wrote:

O ile sprawę z AC mogę sobie jeszcze jakoś próbować tłumaczyć, to przy
OC to
niezła granda. W jaki sposób mam rok na przód przewidzieć, kto oprócz
mnie, będzie
prowadził samochód?

A ktoś Ci każe korzystać ze zniżki? Zniżka jest dla tych, którzy wiedzą, kto będzie korzystał z auta.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-07 16:50:28
Autor: J.F.
ubezpieczenie - inni użytkownicy
On Sun, 07 Mar 2010 16:14:01 +0100,  Gwyn wrote:
O ile sprawę z AC mogę sobie jeszcze jako¶ próbować tłumaczyć, to przy OC  to nniezła granda. W jaki sposób mam rok na przód przewidzieć, kto oprócz  mnie, będziem prowadził samochód?

Zawsze mozesz zglosic zmiane warunkow polisy i rekalkulowac skladke
:-)

J.

ubezpieczenie - inni użytkownicy