ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapieniędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?

Data: 2009-03-17 17:36:25
Autor: kredytywkarpaczu
ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapieniędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?
Wiele banków, w tym GE Money i Lukas wciskają różne ubezpieczenia przy kredycie.
M.in. ubezpieczenie od utraty pracy.

Czy istnieje w Polsce choć jedna osoba za którą kredyt został spłacony przez
ubezpieczyciela? Czy też jest to "ubezpieczenie mężczyzny przed urodzeniem dziecka"?

Data: 2009-03-17 18:23:11
Autor: Piona
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
[...]

Przecież nie masz obowiązku tam brać kredytu. Szukaj banku, który nie ma.
A propos ubezpieczenia to banki wypłacają ubezpieczenia. Sęk w tym, że zawsze szukają możliwości, żeby nie wypłacić bo wiąże się to dla nich z utratą dochodu. Jeżeli jednak masz ubezpieczenie na życie i następuje zdarzenie spełniające warunki ubezp. to z reguły ubezp. jest wypłacane.
Co do "utraty pracy" to jest to teoretyczne ubezpieczenie :) Obwarowane tak wieloma obostrzeniami, że praktycznie niewykonalne...
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-03-17 18:29:43
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]
> został spłacony przez ubezpieczyciela?

Przecież nie masz obowiązku tam brać kredytu. Szukaj banku, który nie ma.

zgadza się

[...]

i istnieje co najmniej jedna osoba, która otrzymala to ubezpieczenie?

Co do "utraty pracy" to jest to teoretyczne ubezpieczenie :) Obwarowane tak wieloma obostrzeniami, że praktycznie niewykonalne...

ostatnio strasznie mnie wnerwiło, że Lukas wcisnął ubezpieczenie
przed utratą pracy znajomemu EMERYTOWI, mimo że to JEDYNE jego źródło dochodu i on choćby nie wiem co robił, nigdy nie straci pracy.

Data: 2009-03-17 20:32:30
Autor: SDD

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:731e.00000166.49bfde07newsgate.onet.pl...

[...]

Specyfika ubezpieczenia na zycie polega wlasnie na tym, ze osoba, ktora je otrzymuje, nie istnieje  - przynajmniej w dotychczasowym wcieleniu i wymiarze :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-18 00:12:34
Autor: ąćęłńóśźż
ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapie niędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?
Biorąc pod uwagę, że dla firmy ubezpieczeniowej film ze ścinania głowy nie jest dowodem na smierć ubezpieczonego, to niech ich psy je..ą.
JaC

-- -- -

Data: 2009-03-19 22:24:43
Autor: kashmiri
ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapie niędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?
 ąćęłńóśźż <usunto@wp.eu> had the courage to write:
[...]

No a miałby być? Nic tylko zostawać Bradem Pittem czy jakimś innym z seriali kryminalnych...

k.

Data: 2009-03-21 22:03:50
Autor: dooh
Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:36:25 +0100, kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):

[...]

Na przykład biorąc na kredyt 0% w awansie jakiś sprzęt z marszu wciskają
ubezpieczenie, którego nie mogą "odhaczyć". Trzeba sobie samodzielnie
pisemnie zrezygnować bezpośrednio w banku.

ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapieniędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?