ubezpieczenie - mury.

Data: 2018-01-23 22:20:59
Autor: jg
ubezpieczenie - mury.
hej,

sory, ale szybka pilka (i FUT warning).

mieszkanie w bloku.
wspolnota ubezpiecza tzw. mury.
eksplozja. wspolnota postanawia odbudowac te kilka mieszkan za kase z ubezpieczenia, w tym moje.

czy na jakiejs podstawie moge liczyc na zapewnienie np. mieszkania zastepczego na czas odbudowy? spotkalem sie z okesleniem home assistance, ale tylko w jakims pojedynczym artykule, bez szczegolow i byc moze nie o to chodzilo.

wyglada mi na to, ze w owu jakos firmy ubezpieczeniowe nie rozpisuja sie na ten temat, co by moglo oznaczac, ze radz sobie przez rok odbudowy sam.

czy ktos z Was wie jak to wyglada najczesciej/najprawdopodobniej w praktyce?

--
jg

ubezpieczenie - mury.