ubezpieczenie na urlopowy wyjazd

Data: 2010-07-21 09:49:28
Autor: Amir
ubezpieczenie na urlopowy wyjazd
Czy kupowal kto¶ z Was
ubezpieczenie na wyjazd urlopowy na terenie kraju?

chodzi mi o takie, że jak się popsuje auto to dostanę zastępcze
na dojazd do domu i odstawi± mi grata na moj± posesję na lawecie?

jakie mog± być stawki takiego ubezpieczenia jednorazowego?
jak± firme polecacie?

Data: 2010-07-22 10:38:42
Autor: btn
ubezpieczenie na urlopowy wyjazd
W dniu 2010-07-21 09:49, Amir pisze:
Czy kupowal ktoďż˝ z Was
ubezpieczenie na wyjazd urlopowy na terenie kraju?

chodzi mi o takie, �e jak si� popsuje auto to dostan� zast�pcze
na dojazd do domu i odstawiďż˝ mi grata na mojďż˝ posesjďż˝ na lawecie?

jakie mogďż˝ byďż˝ stawki takiego ubezpieczenia jednorazowego?
jakďż˝ firme polecacie?

Zamiast coś takiego tylko na urlop polecam wykupić sobie assistance w SOS PZMOT. Płacisz, zależnie jaki program sobie wybierzesz, około stówke na rok i jesteś spokojny o auto w całym kraju lub zagranicą.

Data: 2010-07-22 14:09:23
Autor: Amir
ubezpieczenie na urlopowy wyjazd

Zamiast co¶ takiego tylko na urlop polecam wykupić sobie assistance w
SOS PZMOT. Płacisz, zależnie jaki program sobie wybierzesz, około stówke na rok i jeste¶ spokojny o auto w całym kraju lub zagranic±.

nie słyszałem o nich,
dzięki za info
poczytam
pozdrawiam