ubezpieczenie nurkowe na szybko

Data: 2009-11-11 21:12:34
Autor: Titus Atomicus
ubezpieczenie nurkowe na szybko
Witam,
Wybieram sie w rejony egipsko-sudanskie na 2 miesiace.
W ciagu tych 2 miesiecy BYC MOZE bede mial okazje zeby ponurkowac 1-3 dni. Pytanie, czy jest jakies jakas polisa ubezpieczeniowa, ktora mozna wykupic w trybie naglym (sms, internet, etc) tam, na miejscu na, powiedzmy dzien przed nurkowaniem. I zeby minimalny okres ubezpieczenia byl 1-2-3 dni, a nie na przyklad tydzien.
TA

Data: 2009-11-11 22:51:10
Autor: kołdunka
ubezpieczenie nurkowe na szybko
byl 1-2-3 dni, a nie na przyklad tydzien.

do tego DAN jest najlepszy

jk

Data: 2009-12-01 02:35:48
Autor: Titus Atomicus
In article <hdfbko$noa$1@news.onet.pl>, "kołdunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote:

> byl 1-2-3 dni, a nie na przyklad tydzien.

do tego DAN jest najlepszy

jk

A DAN mozna wykupic na jeden dzien? I zdalnie?

TA

Data: 2009-11-30 20:00:08
Autor: Pszemol
wrote:

> byl 1-2-3 dni, a nie na przyklad tydzien.

do tego DAN jest najlepszy

A DAN mozna wykupic na jeden dzien? I zdalnie?

Najlepiej już dopiero co po wypadku, nie? ;-)

Data: 2009-12-05 03:10:33
Autor: Titus Atomicus
ubezpieczenie nurkowe na szybko
In article <hf18cb.7uc.0@poczta.onet.pl>,
 "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-FF7E58.02354801122009news.onet.pl...

> A DAN mozna wykupic na jeden dzien? I zdalnie?

Najlepiej już dopiero co po wypadku, nie? ;-)

Po prostu jade za granice w celach nienurkowych. Na kilka miesiecy.
Mozliwe, ale malo prawdopodobne ze bede nurkowal. Nie wiem kiedy, ale jesli juz beda to 1-3 dni.
Stad pytanie.
Czy czegos nie zrozumiales?

TA

Data: 2009-12-09 06:41:53
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-24D388.03103305122009news.onet.pl...
> [...]

Po prostu jade za granice w celach nienurkowych. Na kilka miesiecy.
Mozliwe, ale malo prawdopodobne ze bede nurkowal. Nie wiem kiedy, ale

Wszystko zrozumiałem ale wciąż sprawa jest dla mnie trochę trywialna :-)

Standardowe (najtańsze) ubezpieczenie DAN na cały rok kosztuje $25 w USA.

Wychodzi to 25/356 około 7 centów na dzień. Oczekujesz że ktoś w ogóle
podniesie telefon gdy zaoferujesz mu chęć kupna ubezpieczenia na 2 dni
za 14 centów? Sądzę że czas spędzony z Tobą na wypełnienie formularza
przez pracownika DAN będzie kosztował firmę 10 razy tyle...

Patrz: http://www.diversalertnetwork.org/insurance/compare.asp

Ile to ubezpieczenie kosztuje w Polsce? Ile razy nurkujesz w roku?
Nie warto wykupić na cały rok i mieć to z głowy i bez straty czasu???

Data: 2009-11-12 08:52:50
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-A5630C.21123411112009news.onet.pl...
[...]

A jakiego typu ubezpieczenie Cie interesuje?
Co dokładnie ma ta polisa pokrywać?

Data: 2009-11-12 16:11:45
Autor: kołdunka
ubezpieczenie nurkowe na szybko
Co dokładnie ma ta polisa pokrywać?

pewniechłodzi mu o ubespieczenie od trolla

jk

Data: 2009-11-12 09:48:51
Autor: Pszemol
"koldunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote in message news:hdh8jt$8l3$1news.onet.pl...
Co dokładnie ma ta polisa pokrywać?

pewniechłodzi mu o ubespieczenie od trolla

Czyżbyś coś sugerowała?

Data: 2009-11-12 19:32:17
Autor: kołdunka
ubezpieczenie nurkowe na szybko
Czyżbyś coś sugerowała?

a co tu sungerować. Na grupie i tak wszyckie swoje wiedzą

jk

Data: 2009-11-12 14:38:02
Autor: Pszemol
"koldunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote in message news:hdhkbt$6su$1news.onet.pl...
Czyżbyś coś sugerowała?

a co tu sungerować. Na grupie i tak wszyckie swoje wiedzą

Masz coś do dodania w kwestii ubezpieczenia czy
tylko będziesz trollować, trollu?

Data: 2009-11-12 21:53:55
Autor: kołdunka
ubezpieczenie nurkowe na szybko
Masz coś do dodania w kwestii ubezpieczenia czy
tylko będziesz trollować, trollu?

ty mnie nazywasz trollem?
Widziałeś choć ub. DAn na oczy?

jk

Data: 2009-11-12 15:18:37
Autor: Pszemol
"koldunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote in message news:hdhslg$uqv$1news.onet.pl...
Masz coś do dodania w kwestii ubezpieczenia czy
tylko będziesz trollować, trollu?

ty mnie nazywasz trollem?

Tak, Ciebie. Trollujesz, więc nazywam Cię trollem.

Widziałeś choć ub. DAn na oczy?

A to ubezpieczenie można zobaczyć?
Jak takie ubezpieczenie wygląda?
Jakiego jest koloru i kształtu?

Nie dość że troll, to jeszcze niezbyt bystry... ech.

Data: 2009-11-12 22:21:30
Autor: _Slnt_
ubezpieczenie nurkowe na szybko
kołdunka pisze:

jk

kolina, wypierdykaj w odbyt warszafskieho biznesmena...

No i zostań tam po twe wsze czasy!

Data: 2009-11-12 19:39:15
Autor: Lot
ubezpieczenie nurkowe na szybko

a co tu sungerować. Na grupie i tak wszyckie swoje wiedzą

Dokładnie kolina,
Więc spierdalaj.

Lot

Data: 2009-11-12 20:51:04
Autor: jakub debowski
Lot <Lot> napisał(a):

Dokładnie kolina,
Więc spierdalaj.

Lot

Lol, grubo pojechales ;) Witam serdecznie wszystkich przy okazji

Data: 2009-11-12 09:23:03
Autor: PesTYcyD
ubezpieczenie nurkowe na szybko
DAN. Robisz przelew i dostajesz mailem numer polisy ubezpieczeniowej. Kartę dostajesz pocztą z dużym opóźnieniem ale mimo to ubezpieczenie jest już aktywne.

ubezpieczenie nurkowe na szybko