ubezpieczenie oc dla mlodego kierowcy

Data: 2009-04-24 23:21:22
Autor: Michał
ubezpieczenie oc dla mlodego kierowcy

2002 roku. Musze go ubezpieczyc;) oczywiscie w gre wchodzi jedynie oc. Pytanie - wiele jest multiagencji specjalizujacych sie w oc - czy przy wybieraniu oc kierowac sie tylko i wylacznie ceną?? czy ubezpieczenia oc sa rozne jakosciowo? (chodzi mi o jakies wylaczenia a nie o dodatki jak nnw, jakies mini assistance) w pewnej multiagencji wskazuje mi ze najtaniej dostane oc w mtu, benefia, hdi? dobte to to?:)

alianz (direct) - tylko nie wiem jak im hyundaie stoja w wypadkowosci.

--

ubezpieczenie oc dla mlodego kierowcy