ubezpieczenie w mBanku

Data: 2009-08-03 18:02:40
Autor: Adax
ubezpieczenie w mBanku
Witam, czy mBank to ok firma dla ubezp. OC+AC ? Proponują mi b. korzytne ubezpieczenie i wyszukuję opinii. Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 17:08:34
Autor: ArmenVanBuran
ubezpieczenie w mBanku
Adax <Adax_TnijTo@op.pl> napisał(a): wyszukuję opinii. Pozdrawiam

Ja nie miałem okazji likwidować szkody z ubezpieczenia oferowanego przez nich,
ale po złożeniu wypowiedzenia umowy polisy ze względu na sprzedaż auta pobrali mi składkę z konta za kolejny rok... a więc trzeba ich pilnować.
Kontakt przez telefon z BRE Ubezpieczenia bezproblemowy.
I to tyle co mogę powiedzieć z moich doświadczeń z nimi. Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 18:04:59
Autor: Gregorius
ubezpieczenie w mBanku
Adax pisze:
Witam, czy mBank to ok firma dla ubezp. OC+AC ? Proponują mi b. korzytne ubezpieczenie i wyszukuję opinii. Pozdrawiam

mBank jest tylko brokerem i oferuje ubezpieczenia kilku firm. Napisz nazwę konkretnego ubezpieczyciela co daje tak dobra stawkę.

--
Gregorius

Data: 2009-08-03 18:06:37
Autor: perszing
ubezpieczenie w mBanku
Adax pisze:
Witam, czy mBank to ok firma dla ubezp. OC+AC ? Proponują mi b. korzytne ubezpieczenie i wyszukuję opinii. Pozdrawiam

mBank Cie nie ubezpiecza, a tylko posredniczy w sprzedazy, wiec bez informacji u kogo ubezpieczyles to ciezko bedzie powiedziec.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-08-03 18:27:30
Autor: Jacek
ubezpieczenie w mBanku
Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości news:h571tp$179$1news.onet.pl...
Adax pisze:
[...]

dziwne, bo ja zawarłem ubezpieczenie mDirect, umowe mam z BRE Ubezpieczenia TU S.A
a ich regionalnym przedstawicielem jest Hestia.
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2009-08-03 18:32:52
Autor: perszing
ubezpieczenie w mBanku
Jacek pisze:

dziwne, bo ja zawarłem ubezpieczenie mDirect, umowe mam z BRE Ubezpieczenia TU S.A
a ich regionalnym przedstawicielem jest Hestia.

Nie wczytywalem sie w umowe, ale wydaje mi sie tak jak pisalem, ze mBank tylko sprzedaje ubezpieczenie innych firm pod swoja marka mDirect. Kupiles mDirect a ubezpieczony jestes w Hestii

Ale upierac sie nie bede.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-08-03 19:41:29
Autor: Jacek
ubezpieczenie w mBanku
Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości news:h573f0$4vm$1news.onet.pl...
[...]

tak było kiedyś. Teraz też oferuje kilka ofert TU, i miedzy innymi swoj produkt - mDirect.
Tylko z mDirect jest taki myk, ze likwidatorem szkód jest Hestia. W sumie mi to obojetnie, liczy sie $$.

Data: 2009-08-03 18:46:52
Autor: Maciek \"Sołtys\"
ubezpieczenie w mBanku
Adax pisze:
[...]

Dokładnie tak
ja też mam mDirect
Likwidacją szkód zajmuje się Hestia właśnie.
Właśnie jestem w trakcie - na razie normalka więc nie jest gorzej niż przeciętnie.
Kontakt z infolinią na bieżąco.
zaczął się 3 tydz.

JA jestem problematyczny bo zleciłem dodatkowe oględziny i chciałem dopisać coś do kosztorysu.
Szkodę likwiduję z AC.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków