ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja

Data: 2009-11-01 13:42:58
Autor: van
ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja
Witam,

dwa miesi±ce temu zakupiłem laptop - skusiła mnie promocja: za 1PLN ubezpieczę sprzęt od kradziezy, uszkodzeń mechanicznych itd na rok czasu. sprzet zakupiłem an fv na osobę fizyczn±, zapłaciłem, pobrali dane do polisy i obiecali ze w przeci±gu kilku dni przyjdzie poczta polisa. chodziłem kilka razy do sklepu, obiecywali że wyja¶ni± i dadz± znać. najwyraĽniej jaka¶ ¶ciema to była z tym ubezpieczeniem, dlatego pytanie: jak prawnie dochodzić,żeby sklep wywi±zał się z zobowi±zania?

pozdrawiam

Data: 2009-11-06 10:27:23
Autor: Adam KĹ‚obukowski
ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja
van wrote:
Witam,

dwa miesiące temu zakupiłem laptop - skusiła mnie promocja: za 1PLN
ubezpieczę sprzęt od kradziezy, uszkodzeń mechanicznych itd na rok
czasu. sprzet zakupiłem an fv na osobę fizyczną, zapłaciłem, pobrali
dane do polisy i obiecali ze w przeciÄ…gu kilku dni przyjdzie poczta
polisa. chodziłem kilka razy do sklepu, obiecywali że wyjaśnią i dadzą
znać. najwyraźniej jakaś ściema to była z tym ubezpieczeniem, dlatego
pytanie: jak prawnie dochodzić,żeby sklep wywiązał się z zobowiązania?

Reklamuj z tytulu niezgodnosci z umowa.

Adam Klobukowski

ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja