ubezpieczenie zdrowotne - podpiecie sie pod kogos - nietypowe

Data: 2010-11-28 21:35:58
Autor: noname
ubezpieczenie zdrowotne - podpiecie sie pod kogos - nietypowe
sprawa nietypowa - starszy pan ma prawo do emerytury, ale emerytura jest zawieszona ze wzgledu na prace zagranica ale w kraju poza UE

w polsce do tej pory placil dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne

chcialby sie podpiac pod ubezpieczenie zdrowotne zony z tytulu emerytury i przestac placic swoje dobrowolne

czy moze? moim zdaniem tak, ale pewnosci nie mam (jakas podpowiedz z uwzglednieniem konkretnych przepisow)

dzieki

Data: 2010-12-06 09:32:45
Autor: s_13
ubezpieczenie zdrowotne - podpiecie sie pod kogos - nietypowe
czy moze? moim zdaniem tak, ale pewnosci nie mam (jakas podpowiedz z
uwzglednieniem konkretnych przepisow)

może... podstawa jest umowa z NFZ żony, w której stoi napisane, że
prawo do korzystania ze świadczeń mają członkowie rodziny nie
posiadający innego tytułu do ubezpieczenia

pozdrawiam
s_13

ubezpieczenie zdrowotne - podpiecie sie pod kogos - nietypowe