ubezpieczeniowy fund. gwarancyjny - jakaś akcja sprawdzania OC?

Data: 2009-04-20 19:59:11
Autor: Karol
ubezpieczeniowy fund. gwarancyjny - jakaś akcja sprawdzania OC?

Użytkownik "dt" <dt@xxxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gsicah$kpo$1achot.icm.edu.pl...
Witam,

Dostałem dziś wezwanie z UFG do udokumentowania opłacenia OC. W przypadku gdybym nie opłącił składki, proponują mi 2090 zł kary.

Kupowałem nowy samochód u dealera, więc chyba nikt by mnie bez OC nie wypuścił, a poza tym Wydz.Kom. nie wydałby stałego dow. rejestr.

Czy ktoś z Was dostał takie wezwania ostatnio ? Kto im daje "cynk" do sprawdzenia ?

Robia jakieś wyrywkowe kontrole. Też kiedyś w firmie dostaliśmy takie pisemko.

ubezpieczeniowy fund. gwarancyjny - jakaś akcja sprawdzania OC?