ubi i bijatyka na kineckta

Data: 2010-08-18 14:29:48
Autor: domin
ubi i bijatyka na kineckta
wkoncu cos ciekawszego na ten sprzet procz "pileczek" czy miziania zwierzakow

http://www.youtube.com/watch?v=S9a2pTMS4AA&feature=player_embedded

trailer mnie podjaral, az zaluzje, ze sprzedalem x'a, ale takie rzeczy trzeba przetestowac samemu

Data: 2010-08-18 14:54:17
Autor: Katanka
ubi i bijatyka na kineckta
domin wrote:
[...]

:( okropny lag

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-08-18 14:59:22
Autor: Michał Gancarski
ubi i bijatyka na kineckta
On Wed, 18 Aug 2010 14:54:17 +0200, Katanka wrote:

domin wrote:
[...]

I przeciwnicy, którzy nic nie robią. Nie lepiej powalić w worek?
Przynajmniej czuć, że w coś się uderza. I kondycja lepsza.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-08-18 15:14:16
Autor: Katanka
ubi i bijatyka na kineckta

domin wrote:
[...]

Mnie trochę bardziej odrzuca fakt, że po 5 minutach będę cały zlany potem. to nie dla mnie :(

Data: 2010-08-18 23:19:52
Autor: Street Fighter
ubi i bijatyka na kineckta

domin wrote:
[...]

To miziaj kotecki ;)

Data: 2010-08-18 23:19:25
Autor: Street Fighter
ubi i bijatyka na kineckta

domin wrote:
[...]

Juz niedlugo w sprzedazy Kinect Bag ;)

Data: 2010-08-18 15:21:49
Autor: Katanka
ubi i bijatyka na kineckta
domin wrote:
[...]

Kurde, kolejna ściema M$? Popatrzcie w okolicy 34 sek. koleś wali prawa + lewa, a postac na ekranie robi dokładnie odwrotnie :(

Data: 2010-08-18 16:13:57
Autor: domin
ubi i bijatyka na kineckta
Katanka pisze:
domin wrote:
[...]

racja, dziwne :| dlatego wlasnie trzeba to przetestowac na wlasnej skorze

ubi i bijatyka na kineckta