ubranie do jazdy jesień zima

Data: 2011-11-24 15:52:11
Autor: Maciek
ubranie do jazdy jesień zima
Czy to wystarcza?

Mnie by pewnie nie wystarczyło. Na jesień ok, ale na zimę za mało (masz tam zresztą zakres temp podany).
W tym momencie mam spodnie na szelkach pod względem ocieplania coś w tym stylu jak ze zdjęcia. Pomiędzy temp 0-5 pod spód zakładam jeszcze leginsy z odzysku ;-) wcale jakoś ciepło mi nie jest. Jak dodatkowo wieje wzmacniam z zewnątrz ochraniaczem przeciwdeszczowym co by mnie nie przewiewało. Poniżej 0 w zestawie leginsy + spodnie trochę się martwię o kolana, mrozi, więc znowu się wspomagam ochraniaczem. No i tak dziaduję ;-)
W końcu możę kupię jakieś porządne spodnie na zimę, ciepłe i nie podatne na wiatr.

ubranie do jazdy jesień zima