ubranie rowerowe na zamówienie

Data: 2010-12-19 01:02:02
Autor: Wojtek M.
ubranie rowerowe na zamówienie
Cześć

Koledzy dajcie namiary na firme która zrobi mi ubranie według mojego projektu.
Ewentualnie jeżeli ktoś z Was korzystał z takich usług to ile to kosztowało, chodzi mi o wdzianko typowo kolarskie, obcisłe, na maratony. Chce żeby reklamowało moją firmę

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2010-12-19 10:06:43
Autor: solar
W dniu 2010-12-19 01:02, Wojtek M. pisze:

[...]

TopPrint w Łodzi, BCM Nowatex, CMT Polska.
Za koszulkę w CMT płaciłem 80 zł.

W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

Data: 2010-12-19 20:29:43
Autor: lukket

http://www.inkdividual.com/

Data: 2010-12-20 01:06:02
Autor: Rafał Wawrzycki
ubranie rowerowe na zamówienie
Dnia 19 gru 2010 w liście [news:ieln76$grr$1news.agh.edu.pl] Wojtek
M. [djmorda@tenbit.pl] napisał(a):
Dzięki za info

Jeszcze www.attique.pl.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-01-02 21:53:49
Autor: PAWEŁ[LUB]
ubranie rowerowe na zamĂłwienie
W dniu 10-12-20 01:06, Rafał Wawrzycki pisze:
Dnia 19 gru 2010 w liście [news:ieln76$grr$1news.agh.edu.pl] Wojtek
M. [djmorda@tenbit.pl] napisał(a):

Dzięki za info

Jeszcze www.attique.pl.

też polecam, idzie się dogadać z Panem Jarkiem, i 1 sztukę też zrobią

Data: 2011-01-05 18:47:59
Autor: solar
W dniu 2011-01-02 21:53, "PAWEŁ[LUB]" pisze:

też polecam, idzie się dogadać z Panem Jarkiem, i 1 sztukę też zrobią

CMT też zrobią jedną. Mam parę ich koszulek i noszą się świetnie. Z attique mam seryjną koszulkę i seryjne spodenki i są fatalne. Zarówno w kroju, jak i w komforcie noszenia.

"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci żeńskiej takiej zdolności nie posiada."
                                     lefebrysta b. Richard Williamson

Data: 2010-12-21 22:33:31
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 19.12.2010 01:02 użytkownik Wojtek M. napisał :
[...]

Vitesse (polecam) i Quest, ale oni z tego co wiem nie robią pojedynczych
sztuk.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-06 12:53:44
Autor: Dexte-r
ubranie rowerowe na zamówienie
Dnia 19.12.2010 01:02 użytkownik Wojtek M. napisał :

Vitesse (polecam) i Quest, ale oni z tego co wiem nie robią pojedynczych

W Quescie robilem juz 2 zamowienia i o ile wiem to nawet 1 sztuka wchodzi w gre. W zaleznosci od momentu sezonu troche sie u nich czeka i nie sa chyba najtansi jesli jest to istotne. Za to mozna zrobic sobie pelen komplet tj ubior w kilku dlugosciach/tkaninach + akcesoria jak rekawiczki czy czapki.
Zdarzyl sie jeden problem z produktem spowodowany materialem i bardzo rzetelnie to poprawili.

pozdr
Dexte-r

Data: 2011-01-06 14:20:09
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 06.01.2011 12:53 użytkownik Dexte-r napisał :
[...]

Chyba faktycznie robią pojedyncze sztuki, ale wtedy jest wyższa cena. A
tak w ogóle to jeśli Quest jest drogi, to ciekawe co powiesz o Vitesse.
:-) Tyle, że Vitesse to jednak dużo wyższa jakość.