uchwyt - do czego?

Data: 2012-06-12 15:43:50
Autor: Paveu
uchwyt - do czego?
W swojej starej "kolarzówce" na rurze podsiodłowej od tyłu mam przykręcony taki plastikowy element, jak na zdjęciach:

https://docs.google.com/open?id=0B5yT45-_Cta6SC1hVU9OX1RuYWM
https://docs.google.com/open?id=0B5yT45-_Cta6Umt2SkE1bVljT1k

Przypuszczam, ĹĽe to uchwyt/mocowanie - ale do czego?

Przydaje mi się jako ogranicznik, żeby mi się ręka nie ześlizgiwala, kiedy niosę rower, ale nie jest to raczej podstawowe zastosowanie.

Będę wdzięczny za ew. informacje co do przeznaczenia tego elementu.

Paveu

Data: 2012-06-12 15:49:24
Autor: geos
uchwyt - do czego?
Paveu wrote:

Będę wdzięczny za ew. informacje co do przeznaczenia tego elementu.

ja tam widzę uchwyt do strony logowania google docs.

pozdrawiam
geos

Data: 2012-06-12 17:35:35
Autor: Paveu
uchwyt - do czego?
W dniu 2012-06-12 15:49, geos:
Paveu wrote:

Będę wdzięczny za ew. informacje co do przeznaczenia tego elementu.

ja tam widzÄ™ uchwyt do strony logowania google docs.

Sorry, może teraz będzie lepiej:

http://img687.imageshack.us/img687/5069/91487996.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/8192/58511645.jpg

Paveu