uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem

Data: 2016-12-14 08:48:49
Autor: Bolko
uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem
zima się zbliża
pare lat temu w prezencie dostałem same uchwyty na narty z Thule.
Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty na narty z samochodem.
Jak to się nazywa?

Data: 2016-12-14 19:00:44
Autor: Budzik
uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Belki poprzeczne?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2016-12-14 12:32:38
Autor: Bolko
W dniu środa, 14 grudnia 2016 20:00:45 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty > na narty z samochodem.
dzieki o to mi chodziło
google pomaga tylko trzeba wiedzieć czego szukać

Data: 2016-12-15 12:00:50
Autor: Budzik
> [...]

> Belki poprzeczne?
dzieki o to mi chodziło
google pomaga tylko trzeba wiedzieć czego szukać

Ja bym wpisał mocowanie rowerów na dachu samochodu i w ktorym artykule na pewno by było opisane :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

Data: 2016-12-14 20:00:16
Autor: ddddddddddddd
W dniu 14.12.2016 o 17:48, Bolko pisze:
[...]

hmm.. belki poprzeczne, bagażnik dachowy?
Wpisz w wyszukiwarkę symbol tego co masz, może wyskoczy ci do czego pasuje

Łukasz

Data: 2016-12-14 20:31:55
Autor: Jacek
[...]

Napisz chociaż, co masz na dachu. Relingi? Zaślepki skrywające miejsca mocowania bagażnika? A może rynienki ;-) ?
Jacek

uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem