uchwyt scienny na LCD 42 cale

Data: 2010-11-16 23:48:48
Autor: roxy
uchwyt scienny na LCD 42 cale
Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.
Dziekuje i pozdrawiam.

Data: 2010-11-17 07:25:04
Autor: pawell32
W dniu 2010-11-16 23:48, roxy pisze:
Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do
powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.
Dziekuje i pozdrawiam.

ceną.
kup taki, ktĂłry pasuje na rozstaw.
chyba, Ĺźe potrzebujesz uchylny.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-17 08:02:14
Autor: boxfish
uchwyt scienny na LCD 42 cale
W dniu 2010-11-16 23:48, roxy pisze:
Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do
powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.

1. jaki standard rozstawu otworów ma twj tv (vesa ...)
2. chcesz odchylany w pionie ? poziomie / oba ?

Data: 2010-11-17 12:33:45
Autor: roxy

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibvulp$483$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziekuje. To juz wiem ze sa jakies standardy:-). Moj TV dopiero odbiore w piatek tak wiec nic nie wiem o rozstawie śrub mocujacych.
Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ściany  + odstep na dostęp z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest konieczne.
Moze jest takie rozwiazanie ktore umozliwia odsuniecie TV od sciany na czas przyłączenia kabli sygnałowych a nastepnie maksymalne dosuniecie TV do ściany?.

Data: 2010-11-17 13:15:44
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-17 12:33, roxy pisze:

Dziekuje. To juz wiem ze sa jakies standardy:-). Moj TV dopiero odbiore w
piatek tak wiec nic nie wiem o rozstawie �rub mocujacych.

W opisie na stronie producenta bedzie info o Vesa

Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ďż˝ciany  + odstep na
dost�p z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest
konieczne.

Na znanym portalu aukcyjnym jest tego trochę i zazwyczaj sprzedający piszą o odstepie, chyba najmniej widziałem 7

Moze jest takie rozwiazanie ktore umozliwia odsuniecie TV od sciany na czas
przy��czenia kabli sygna�owych a nastepnie maksymalne dosuniecie TV do
�ciany?.

Data: 2010-11-17 13:53:28
Autor: barney
W dniu 10-11-17 12:33, roxy pisze:

Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ďż˝ciany  + odstep na
dost�p z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest
konieczne.

Tu moze byc problem, bo wetkniete euro sporo odstaje biorac pod uwage grubosc tego telewizora.

uchwyt scienny na LCD 42 cale