uchwyt ¶cienny 'ruchomy'

Data: 2010-11-24 13:37:29
Autor: ±ćęłń󶼿
uchwyt ¶cienny 'ruchomy'
Na ebay.de widziałem i w dodatku tanio (natomiast przesyłka trochę wyjdzie).

-- -- -

| Szukam wieszaka do mocowania roweru na ¶cianie pionowo, prostopadle do ¶ciany, który umożliwia manewr przymocowanym rowerem -
przechylanie go pod k±tem

Data: 2010-11-24 17:37:43
Autor: yapann
uchwyt ¶cienny 'ruchomy'
może być .. tylko proszę o przykładowy link albo podpowiedĽ, pod jakim hasłem znajdę ten typ wieszadła - zwykle s± takie 'na sztywno'

Data: 2010-11-25 11:09:42
Autor: ±ćęłń󶼿
uchwyt ¶cienny 'ruchomy'
Fahrrad / Rad Wandhalter ?