uciążliwe drzewo pod oknem

Data: 2010-03-26 17:30:55
Autor: JacekG.
uciążliwe drzewo pod oknem
Do wszystkiego trzeba podchodzić z rozsądkiem do ekologi również. Dam przykład z własnego podwórka. Dawno temu jak miałem parę lat, na nowym osiedlu dwu piętrowych budynków sadziliśmy drzewka jak popadło. Po kilkunastu latach drzewka przerosły budynki, z tych które rosły za blisko liście zatykały rynny i woda spływała po ścianach, drzewa skutecznie uniemożliwiały osuszenie ścian. Walka o wycięcie drzew trwała latami. W końcu drzewa wycięto i ukazał się obraz nędzy i rozpaczy, ściany bez tynku, widać nawet zmurszałą i zlasowaną cegłę. Zaczęła się następna walka o otynkowanie ścian i trwa już kilkanaście lat. I tak sobie myślę po jaką cholerę sadziłem te drzewka?
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-04-01 22:33:59
Autor: ąćęłńóśźż
uciążliwe drzewo pod oknem
I co sobie myślał Twój ojciec patrząc na Ciebie?
JaC

-- -- -