uciążliwości firmowego ING

Data: 2016-02-11 11:47:22
Autor: nowyjestem
uciążliwości firmowego ING
noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING

pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

Data: 2016-02-12 02:40:00
Autor: nowyjestem
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:47:23 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta..pl napisał:
noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING

pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub w przeszłości) rachunek w tym banku

Data: 2016-02-12 05:38:22
Autor: Kris
[...]

Po kiego śmiecisz grupe pisząc kilka postów dotyczących tego samego tematu

Data: 2016-02-12 06:54:09
Autor: nowyjestem
W dniu piątek, 12 lutego 2016 14:38:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:47:23 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING

Po kiego śmiecisz grupe pisząc kilka postów dotyczących tego samego tematu

po tego że pytam o kilka różnych banków i każdy wątek jest poświęcony innemu bankowi - odnośnie śmiecenia to właśnie Twoja wypowiedź śmieci bo nazwa grupy nie nazywa się "marudzę bo wstałem dziś lewą nogą" ale nazywa się pl.biznes.banki (moje pytania o poszczególne banki są na temat grupy a Twoje marudzenia są zaśmiecaniem tejże grupy).

Data: 2016-02-12 06:54:16
Autor: nowyjestem

Data: 2016-02-12 17:56:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego ING

<nowyjestem@poczta.pl> f55bd750-a957-4fad-b3e3-71136ae30531@googlegroups.com

[...]

Ale po co mnożysz te same posty? ;)
[pewnie chce wyłudzić 5hpln na kolejne dziecko...]

-=-

Jeśli ktoś ma dwójkę dzieci w wieku [XXI?] -- 19 lat i 17 lat...
Dostanie 5 stów czy nie dostanie? :) Ma dwójkę dzieciaków ;)
i jedno mieści się między 0 a 18 lat...

Czy płód to człowiek? Jeśli tak -- 5 stów powinni płacić do chwili poczęcia. :)
Ewentualnie -- po porodzie, ale z wyrównaniem. :)

-=-

Biorąc Marka Jurka pod rozwagę:

   Jeśli dziecko umrze, ale nienaturalną śmiercią -- czy
   do 18 roku (; życia ;) należy płacić? ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

uciążliwości firmowego ING