uciążliwości firmowego konta PekaoSA

Data: 2016-02-11 11:48:19
Autor: nowyjestem
uciążliwości firmowego konta PekaoSA
noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

Data: 2016-02-12 02:39:37
Autor: nowyjestem
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:48:20 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta..pl napisał:
noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub w przeszłości) rachunek w tym banku

Data: 2016-02-12 17:50:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego konta PekaoSA

<nowyjestem@poczta.pl> edd4c088-93e6-4880-9df0-ac509b24a375@googlegroups.com

noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

: pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub
: w przeszłości) rachunek w tym banku

Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
Ale to było dawno. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-12 10:03:48
Autor: nowyjestem
uciążliwości firmowego konta PekaoSA
Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
Ale to było dawno. ;)

proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

Data: 2016-02-12 19:57:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego konta PekaoSA

<nowyjestem@poczta.pl> 199ec5e4-dccb-4b2c-b0e5-2c284bbb467b@googlegroups.com

Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
Ale to było dawno. ;)

: proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

Prosisz -- i masz! Masz opisy na grupach. Wystarczy je odszukać. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-13 17:22:28
Autor: cef
W dniu 2016-02-12 o 19:03, nowyjestem@poczta.pl pisze:
Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
Ale to było dawno. ;)

proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

Interfejs kompletnie nieergonomiczny (ale dla mnie - może dla innych być przyjazny)
Wysokie opłaty, późne księgowanie zagranicznych, kursy cieniutkie,
opłaty wysokie za przychodzące walutowe, nieczytelne menu w serwisie.
Obecnie używam tylko w wygaszanej spółce, ale jak raz na kilka
miesięcy muszę wykonać jakąś płatność, to pół godziny szukam
jak to zrobić. Ogólnie nie polecam.

Data: 2016-02-13 10:02:20
Autor: nowyjestem
> [...]

Obecnie używam tylko w wygaszanej spółce, ale jak raz na kilka
miesięcy muszę wykonać jakąś płatność, to pół godziny szukam

bardzo dziękuję za tę opinię, rozumiem że większość zastrzeżeń dotyczy transakcji walutowych

ja będę używać rachunku praktycznie tylko i wyłącznie do transakcji krajowych - czy tutaj mogę spodziewać się czegoś
nieprzyjemnego (oprócz nieczytelnego interfejsu)?

Data: 2016-02-13 21:13:41
Autor: cef
W dniu 2016-02-13 o 19:02, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

To nic nie zmienia.
Jeśli obsługa jest skopana i zmierza raczej w kierunku interfejsu
mbanku (siedemset wodortrysków, flesz, wyskakujące okna,
niekasujące się komunikaty itp) to tego nie przeskoczysz.

Data: 2016-02-13 12:27:05
Autor: Kris
W dniu sobota, 13 lutego 2016 21:13:43 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> [...]

mbanku (siedemset wodortrysków, flesz, wyskakujące okna,
niekasujące się komunikaty itp) to tego nie przeskoczysz.
Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem naście lat ze starego i z rok z nowego. Oświeć mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu nie można skasować bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

Data: 2016-02-13 21:36:20
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

> [...]

Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem naście lat ze starego i z rok z nowego. Oświeć mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu nie można skasować bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

Może przesadził. Ale z podmianą rachunku źródłowego nic na razie nie
zrobili. A Ty masz jakiś patent?
KJ

Take what you can use and let the rest go by.
-- Ken Kesey

Data: 2016-02-13 22:57:56
Autor: Kris
W dniu sobota, 13 lutego 2016 21:38:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]

Może przesadził. Ale z podmianą rachunku źródłowego nic na razie nie
Być czujny jak pies podwórkowy;)

Data: 2016-02-16 23:20:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego konta PekaoSA

"Kris" 1adba0e7-1fdd-41b2-96dd-3cff75aecc60@googlegroups.com

zrobili. A Ty masz jakiś patent?

: Być czujny jak pies podwórkowy;)

Nie wyjeżdżać na Safari? ;)
[pozostać na Błędowskiej, lub w Operze bądź opiekować się Chromą i ułomną?]
Nie strzelać byków cudzymi rękami -- samemu celować do dziczy. ;)

-=-

 -- Dlaczego dziki kot zamienia się w zwierzę domowe po wejściu do mieszkania?
 -- Bo wie o tym, że w Polsce nie wolno trzymać dzikich zwierząt w domach. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-13 21:39:59
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Feb 2016 12:27:05 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Flash tez jest tam jeden i nieistotny.
Wszystkie wodotryski zalatwiaja java script.

Tym niemniej potrafi doprowadzic do wscieklosci, no i to juz nie jest
html, tylko java.
Pare zalet ma, ale wad nie rekompensuja :-)

J.

Data: 2016-02-13 23:43:19
Autor: cef
W dniu 2016-02-13 o 21:27, Kris pisze:

[...]

Loguję się i mam jakies tam wiadomości, żeby je skasować, to
trzeba się sporo nagimnastykować. O tych gwiazdkach-sprawnościach czy
jak tam zwał te bzdety dla gawiedzi nawet nie wspomnę.
Po najechaniu myszką  wyskakują jakieś podświetlenia,
podlinkowane jest na jednej stronie mam ponad 30 podstron.
w sumie niewiele mniej niż w WBK, który uważam za znacznie bardziej przyjazny,
ale może te mbankowe sa jakoś mniej intuicyjnie opisane, bo nigdy nie wiem co kliknąc żeby znaleźć to, czego szukam.
Trzymam ten rachunek, bo mam tam OC w bezkonkurencyjnych cenach.
No i makler, którego tez przestałem używać z powodu tego menu.

Data: 2016-02-13 23:52:54
Autor: cef
W dniu 2016-02-13 o 23:43, cef pisze:

Loguję się i mam jakies tam wiadomości, żeby je skasować, to
trzeba się sporo nagimnastykować.

O, chyba zmienili coś, bo można normalnie skasować,
tyle że po jednej. Nie ma opcji - zaznacz wszystkie i won.

Data: 2016-02-16 23:27:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego konta PekaoSA

"cef" 56bfb187$0$22827$65785112@news.neostrada.pl

w sumie niewiele mniej niż w WBK, który uważam za znacznie bardziej przyjazny,

Zaraz przyjazny... Dał (mojej matce nadal jest dłużny!) ludziom po kilka
setek, podczas gdy mBank był mniej szczodry, ale żeby od razu przyjazny?...

ale może te mbankowe sa jakoś mniej intuicyjnie opisane, bo nigdy
nie wiem co kliknąc żeby znaleźć to, czego szukam.

Ja -- przyzwyczaiłem się. :) Ja w egzotycznym ogrodzie. ;)

Data: 2016-02-16 23:15:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uciążliwości firmowego konta PekaoSA

"Kris" 50cae437-da6a-46ab-8f5a-31bbe367aa7c@googlegroups.com

: Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem
: naście lat ze starego i z rok z nowego. Oświeć
: mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu
: nie można skasować bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

Ja podobnie -- też przyzwyczaiłem się tak, że tego nie dostrzegam. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

uciążliwości firmowego konta PekaoSA