ucieczka z kasą przed komorniczym zajęciem konta

Data: 2009-04-19 20:31:46
Autor:
ucieczka z kasą przed komorniczym zajęciem konta
Czy ktos może potwierdzić że jest możliwe, co tutaj
http://www.bank-lokata.edu.pl/konto.htm piszą, na podstawie własnego
doświadczenia?

Data: 2009-04-19 22:36:21
Autor: Liwiusz
bitbay.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Czy ktos może potwierdzić że jest możliwe, co tutaj
http://www.bank-lokata.edu.pl/konto.htm piszą, na podstawie własnego
doświadczenia?

   Faktem jest, że komornicy zwykle wysyłają zajęcia do banków i zawiadomienia do dłużników jednocześnie. Szybki dłużnik faktycznie ma zatem czas na wycofanie środków z rachunku.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-20 00:30:09
Autor:
ucieczka z kasą przed komorniczym zajęciem konta
troszkę poruszałem sie w tej materii ponieważ miałem dłużników

i powiem tak sprawiedliwość z prawem wile nie ma

ale ci co coś wiszą np mnie zawsze oddają nie szybko ale oddają chyba ze uciekną z ziemi ( od umarłych nie da sie, chyba ze z ich rodzin )

iBin

Data: 2009-04-20 03:59:22
Autor:
<brak@czasu.pl> napisał(a):
[...]

ja nie mam siły użerać się z nimi

--

ucieczka z kasą przed komorniczym zajęciem konta