uciekła mi przepióreczka

Data: 2014-11-19 02:05:29
Autor: BartekK
uciekła mi przepióreczka
W dniu 2014-11-19 o 01:55, PiteR pisze:
Przegapiłem ostatnie w Polsce GA-Z77X-UD3H, GA-Z77X-D3H

argh :/

Musze coś kupić co obsługuje xp na zapas ;)

A czy próbowałeś odpalać XP na tych "nieobsługujących"? I z czym miałeś problem? Bo ja jakoś nawet nie sprawdzałem, czy obsługują czy nie, w UEFI przełączałem na Legacy i jechałem z tematem, i problemu nie było...

Data: 2014-11-19 07:22:48
Autor: ggs
uciekła mi przepióreczka

"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:m4gqfj$v5l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Problem najczęściej z grafiką Intela. Tylko. Niekiedy jakoś sie uruchomi na sterownikach znalezionych jako Haswell for XP. Ale zazwyczaj jest Code 10.

Data: 2014-11-19 21:13:01
Autor: PiteR
uciek³a mi przepióreczka
ggs pisze tak:

A czy próbowa³e¶ odpalaæ XP na tych "nieobs³uguj±cych"? I z czym
mia³e¶ problem? Bo ja jako¶ nawet nie sprawdza³em, czy obs³uguj±
czy nie, w UEFI prze³±cza³em na Legacy i jecha³em z tematem, i
problemu nie by³o...

Problem najczê¶ciej z grafik± Intela. Tylko. Niekiedy jako¶ sie uruchomi na sterownikach znalezionych jako
Haswell for XP. Ale zazwyczaj jest Code 10.

Nie próbowa³em. Chêtnie pos³ucham czy da siê i w jakiej konfiguracji.

Czyli je¶li dobrze rozumiem z oddzielna kart± graficzn± nie powinno byæ problemu z uzyskaniem dzia³aj±cego xp? --
Piter

Data: 2014-11-20 06:43:55
Autor: ggs
uciek³a mi przepióreczka

"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA3EAD7D49F5DBelektroniklocalhost.net...
Czyli je¶li dobrze rozumiem z oddzielna kart± graficzn± nie powinno byæ problemu z uzyskaniem dzia³aj±cego xp?

O ile ta karta posiada normalne dzia³aj±ce drivery dla XP to oczywi¶cie.

uciekła mi przepióreczka