uczelnia nie udostepnia zakresu programowego

Data: 2009-09-19 23:40:24
Autor: crazy bejbi
uczelnia nie udostepnia zakresu programowego
Karol Tarski pisze:

Czy rzeczywiście tak jest? Czy uczelnia ma obowiązek wydać mi taki dokument?
Czy mogę w jakiś sposób wymusić korzystną dla mnie reakcję dziekanatu mojej
starej uczelni?

Po prostu możesz złożyć prośbę pisemną - zwykłe pismo złożone w gabinecie dziekana. Panie w dziekanatach często nie lubią sobie robić dodatkowej roboty i "się nie da".

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

uczelnia nie udostepnia zakresu programowego