Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo

uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo

Data: 2015-02-23 12:28:37
Autor: nowyjestem
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
pytałem:

czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
w jakim¶ większym oddziale tegoż Inpostu w mie¶cie powiatowym?

dodam że szczególnie cenne będ± wszelkie uwagi osób które niedawno otwierały konto inteligo i których kurier inpostu nie zastał
w domu za pierwszym razem - ciekawi mnie czy odbierały przesyłkę
w kiosku ruch czy w jakim¶ większym oddziale tegoż Inpostu w swoim mie¶cie powiatowym?

Data: 2015-02-28 12:05:35
Autor: Krystek
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pi erwszego w ĹĽyciu konta Inteligo
W dniu 2015-02-23 21:28, nowyjestem@poczta.pl pisze:
pytałem:

czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu w mieście powiatowym?

dodam że szczególnie cenne będą wszelkie uwagi osób które niedawno
otwierały konto inteligo i których kurier inpostu nie zastał
w domu za pierwszym razem - ciekawi mnie czy odbierały przesyłkę
w kiosku ruch czy w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu
w swoim mieście powiatowym?

<https://www.inpost.pl/index.php?id=90>

<http://www.inpost.pl/klient-indywidualny/uslugi-pocztowe/listy.html>

List polecony

W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, doręczyciel umieszcza w skrzynce oddawczej, na drzwiach adresata lub w innym widocznym miejscu pisemne zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki oraz adresie Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.



--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 12:13:00
Autor: Wojciech Bancer
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w ĹĽyciu konta Inteligo
On 2015-02-28, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

[...]

List polecony

W przypadku nieobecno¶ci adresata przesyłki rejestrowanej, doręczyciel umieszcza w skrzynce oddawczej, na drzwiach adresata lub w innym widocznym miejscu pisemne zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki oraz adresie Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licz±c od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.

Umów do podpisania tego typu się zazwyczaj nie wysyła listem poleconym tylko:

https://www.inpost.pl/klient-biznesowy/uslugi-pocztowe/smart-courier.html

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 12:25:04
Autor: Krystek
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pi erwszego w ĹĽyciu konta Inteligo
W dniu 2015-02-28 12:13, Wojciech Bancer pisze:
On 2015-02-28, Krystek<spamtrap@krystek.art.pl>  wrote:

[...]

List polecony

W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, doręczyciel
umieszcza w skrzynce oddawczej, na drzwiach adresata lub w innym
widocznym miejscu pisemne zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki
oraz adresie Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w
którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licząc od
dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.

Umów do podpisania tego typu się zazwyczaj nie wysyła listem poleconym tylko:

https://www.inpost.pl/klient-biznesowy/uslugi-pocztowe/smart-courier.html

Czyli pewnie, jeśli nie zastanie nikogo w domu to przesyłka wraca do adresata. Więc w dobrym tonie - jak w przypadku firm kurierskich - byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

Chociaż w takim mBanku to pamiętam, że umowa przyszła za pośrednictwem Poczty Polskiej, odsyłało się wypełnione i podpisane formularze. I to wszystko. Ale to było ponad 10 lat temu...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-03-01 12:48:15
Autor: nowyjestem
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
Czyli pewnie, je¶li nie zastanie nikogo w domu to przesyłka wraca do adresata. Więc w dobrym tonie - jak w przypadku firm kurierskich - byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

byłoby w dobrym tonie - ale niestety, to jest inpost czyli firma pocztopodobna :( w której generalnie wszyscy maj± klienta w dupie. udało mi się ustalić że:
1) Oni nie potrafi± okre¶lić po ilu dniach doręcz± (jak będ± mieć to wy¶l± klienta, ale kiedy nie wiadomo - to jest "kwestia kilku dni" a ja niepotrzebnie czepiam się)

2) po drugie kurier nie raczy zadzwonić (nie wiem, może
firma kantuje go na rozliczeniu rozmów służbowych albo
nakazuje mu dzwonić na własny koszt z własnej komórki?)

inpost twierdzi że to niemożliwe, że zawsze dzwoni± a ja
wiem że nie ogłuchłem i że nie mam nic w nieodebranych...

3) kurier może przybyć tylko i wył±cznie w godzinach
w których mnie nie ma w domu i nie da się tego negocjować
"nikt na takie zadupie nie będzie jechał o póĽnej godzinie"

4) nie da się odebrać tego czego¶ w kiosku ani w oddziale
w sobotę - oddział czynny w tygodniu kiosk nie obsługuje
przesyłek kurierskich, ew. kurier przyjedzie ponownie
i ponownie nie zapowie się ponownie przyjdzie przed 13:00

do tej pory 7x miałem w±tpliw± przyjemno¶ć korzystać z ich
usług i żaden z 7x nie zakończył sie doręczeniem przesyłki

nie twierdzę że w całej Polsce cały Inpost działa tak bardzo
Ľle jak w mojej okolicy - może to najwspanialsza firma w tym
kraju a jedynie ja mam pecha że w mojej okolicy działa Ľle...

wychodzi na to że musiałbym wzi±ć teraz zim± kilka dni
urlopu i czekać w domu aż ja¶nie pan kurier raczy zapukać
do moich drzwi - nie jestem aż tak zdeterminowany żeby
z powodu chęci otworzenia rachunku marnować dni urlopu...

uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona