uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo

Data: 2015-03-01 02:31:53
Autor: Arek
uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
Użytkownik <nowyjestem@poczta.pl> napisał w wiadomości news:ff13ac79-887a-4409-ae23-41009ec0e803googlegroups.com...

okazuje się że nie da sie normalnie podpisac umowy w placówce.
infolinia informuje że przesyłkę kurierską dostarcza Inpost.

 Nie można podpisać umowy o prowadzenie konta bankowego w placówce
banku? A zamknąć konto w placówce można?
 Myślałem już, że Pekao SA osiągnęło szczyty - nie można w oddziale
banku wyłączyć płatności bezstykowych, trzeba dzwonić na linię do
obsługi kart...
 W ING (nie wiem czy to aktualne) nie można było w oddziale ustawić
parametrów usługi SMS, tylko przez internet.
 Może jakiś oddzielny wątek czego nie mozna zrobić w oddziale będąc
tam osobiście i się identyfikując a co można przez telefon, internet
lub kuriera?

Arek

uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo