udało się

Data: 2012-07-05 20:17:03
Autor: megrims
udało się
jupikaej madafaka :D

Vectra sprzedana ... :) :) :)

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 20:45:44
Autor: PiteR
udało się
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

jupikaej madafaka :D

Vectra sprzedana ... :) :) :)

Udało mi się przerobić mocowanie linki sprzęgła <jupi>
Ktoś kto je projektował musiał mieć nieźle zryty beret.

Niech inne miasta też tu się wpisują co im się udało ;) --
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-07-05 20:51:35
Autor: megrims
udało się
W dniu 2012-07-05 20:45, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

[...]

Jeszcze 535d sprzedać, CL600 spalić i będzie można kupić
normalne auto.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 20:56:34
Autor: Grejon
udało się
W dniu 2012-07-05 20:51, megrims pisze:

CL600 spalić

Wrzuć filmik.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-05 22:08:55
Autor: megrims
udało się
W dniu 2012-07-05 20:56, Grejon pisze:
W dniu 2012-07-05 20:51, megrims pisze:

CL600 spalić

Wrzuć filmik.

Ale ty kręcisz. Od środka.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 22:14:23
Autor: 'Tom N'
udało się
megrims w <news:jt4s8i$f0e$1usenet.news.interia.pl>:

W dniu 2012-07-05 20:56, Grejon pisze:
W dniu 2012-07-05 20:51, megrims pisze:
CL600 spalić
Wrzuć filmik.
Ale ty kręcisz. Od środka.

Znajomy ma dużą łąkę -- mokrej trawy pod dostatkiem póki co...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-05 22:17:00
Autor: megrims
udało się
W dniu 2012-07-05 22:14, 'Tom N' pisze:
[...]

Mokrą można się usmażyć?

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 22:23:16
Autor: 'Tom N'
udało się
megrims w <news:jt4sno$foe$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

Zapytaj Dzidka ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-05 22:35:27
Autor: Grejon
udało się
W dniu 2012-07-05 22:08, megrims pisze:
W dniu 2012-07-05 20:56, Grejon pisze:
W dniu 2012-07-05 20:51, megrims pisze:

CL600 spalić

Wrzuć filmik.

Ale ty kręcisz. Od środka.

Dil ;)

Data: 2012-07-05 22:58:07
Autor: megrims
udało się
W dniu 2012-07-05 22:35, Grejon pisze:
[...]

Ale to trzeba jeszcze tak zrobić, aby PZU wypłaciło odszkodowanie.
Potem dostane bana u nich. W warcie dostałem we wrześniu 2011
kick'a z banem :)

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 23:16:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
udało się
W dniu 2012-07-05 22:58, megrims pisze:
[...]

Dawaj jakieś szczegóły... :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-05 23:32:33
Autor: megrims
udało się
[...]

2 szkody na c63. Obie > 100kpln w pół roku.
I teraz składają oferty takie typu: AC za 40%
wartości pojazdu. To jest ban właśnie.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-05 23:43:02
Autor: 'Tom N'
udało się
megrims w <news:jt515d$mvl$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

Obie z Twojej winy?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-06 00:11:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
udało się
Hello megrims,

[...]

Dawaj jakieś szczegóły... :D
2 szkody na c63. Obie > 100kpln w pół roku.

Ale twierdziłeś, że to była wina tamtego...

I teraz składają oferty takie typu: AC za 40%
wartości pojazdu. To jest ban właśnie.

Nie lubią Cię - chyba film widzieli :P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-06 01:54:24
Autor: Przemysław Czaja
udało się

Użytkownik "megrims"

I teraz składają oferty takie typu: AC za 40%
wartości pojazdu. To jest ban właśnie.

nie brnij w to dalej

Data: 2012-07-06 08:53:35
Autor: megrims
uda�o si�

UĹźytkownik "megrims"

I teraz składają oferty takie typu: AC za 40%
wartości pojazdu. To jest ban właśnie.

nie brnij w to dalej
Masz racje.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-06 05:49:06
Autor: J.F.
udało się
Dnia Thu, 05 Jul 2012 23:32:33 +0200, megrims napisał(a):
[...]

A moze po prostu rzetelna ocena ryzyka ? :-)

J.

Data: 2012-07-05 21:02:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
udało się
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

[...]

Aleś się napalił na tego Logana. ;)

Data: 2012-07-05 21:24:30
Autor: bratPit
udało się
Jeszcze 535d sprzedać, CL600 spalić i będzie można kupić
normalne auto.

oba odstaw do Dzidka na warsztat i będzie po problemie ;-)

brat

Data: 2012-07-05 21:42:02
Autor: to
udało się
begin megrims
Jeszcze 535d sprzedać, CL600 spalić i będzie można kupić normalne auto.

A co z CL600 jest nie tak?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-05 23:50:54
Autor: Lewis
udało się
W dniu 2012-07-05 23:42, to pisze:
begin megrims

Jeszcze 535d sprzedać, CL600 spalić i będzie można kupić normalne auto.

A co z CL600 jest nie tak?

OIDP zawieszenie mu "dęba staje" :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-05 22:02:53
Autor: Rafał Grzelak
udało się
Lewis wrote:

W dniu 2012-07-05 23:42, to pisze:
> begin megrims
> OIDP zawieszenie mu "dęba staje" :)

Nie nie nie nie nie. To przeciez francuskie sie psujom. Tam na pewno
jest jakies wadliwe hydro z C5. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-06 01:56:58
Autor: Przemysław Czaja
udało się

Użytkownik "Rafał Grzelak" <

Nie nie nie nie nie. To przeciez francuskie sie psujom. Tam na pewno
jest jakies wadliwe hydro z C5. :)

Rafciu, poczytaj uważnie.
Na grupie jest w ofercie C5, może się skusisz!

udało się