udostepnianie dyskow w sieci lokalnej

Data: 2011-03-02 20:00:31
Autor: R2D2
udostepnianie dyskow w sieci lokalnej
W ustawieniach firewalla (w panelu sterowania) ustaw zakres udostępniania "Plików i Drukarek" na "Sieć lokalna". Przy okazji sprawdź inne "Wyjątki" dla poszczególnych programów

Pozdrawiam, M.

--
http://forum.gazeta.pl/forum/f,338,Pszczyna.html

Użytkownik "tuTomasz" <tutomasz44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d581b6c$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Mam dwa komputery polaczone w siec lokalna aby mozna bylo wymieniac dane pomiedzy dyskami poszczegolnych jednostek.
Zeby to zrealizowac musialem udostepnic niektore dyski.
Wszystko dziala mi poprawnie ale moje dyski maga byc chyba widoczne takze z internetu. Co mozna zrobic aby w sieci wewnetrznej byly udostepnione a na zewnatrz nie?
Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci lacze sie poprzez router z modemem do neostrady.

--
Tomasz

udostepnianie dyskow w sieci lokalnej