udostepniony wyrok z sadu na stronie

Data: 2019-02-03 18:32:54
Autor: Robert Wańkowski
udostepniony wyrok z sadu na stronie
W dniu 2019-02-02 o 07:17, malagon pisze:
konkurencja umiesciła wyrok nakazowy(nie zdarzyłem sie odwolac) na swojej stronie internetowej
A jak udowodnić, że umieściła na stronie? W każdej chwili mogą usunąć. Zrzut ekranu chyba to za mało.
Konkurencja była stroną w sprawie?

Robert

Data: 2019-02-03 18:38:45
Autor: malagon
[...]

wisi juz ok miesiaca czasu, pisałem zeby usunął ale nic nie odpisuje czyli olewa.

tak, cwaniak specjalnie umiescił

Data: 2019-02-03 18:52:18
Autor: n
udostepniony wyrok z sadu na stronie
U notariusza, serio.

-- -- -

Data: 2019-02-03 18:57:25
Autor: Robert Wańkowski
udostepniony wyrok z sadu na stronie
W dniu 2019-02-03 o 18:52, n pisze:
U notariusza, serio.
A ile to może kosztować?

Robert

Data: 2019-02-05 14:57:22
Autor: n
udostepniony wyrok z sadu na stronie
Wg rozporządzenia MS ;-)
Zadzwoń, popytaj.
Poświadczenie zwykłego papierowego dokumentu za zgodność to 6 zł/stronę (+ vat).

-- -- -
A ile to może kosztować?

Data: 2019-02-09 19:36:24
Autor: nie ma emaila
udostepniony wyrok z sadu na stronie
Sun, 3 Feb 2019 18:32:54 +0100, w <5c5725c6$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-02-02 o 07:17, malagon pisze:
> konkurencja umiesciła wyrok nakazowy(nie zdarzyłem sie odwolac) na > swojej stronie internetowej
A jak udowodnić, że umieściła na stronie? W każdej chwili mogą usunąć.

Takie rzeczy poświadcza notariusz.

udostepniony wyrok z sadu na stronie