udzia³y w budynku a remont

Data: 2011-04-27 13:39:39
Autor: pavka
udzia³y w budynku a remont
Witam,

Dwu piêtrowy domek, brak wspólnoty czy zarz±dcy. Wydzielone dwa lokale
mieszkaniowe plus po 50% w niepodzielnych czê¶ciach budynku.

S±si±d na parterze na ja 1 piêtrze - pod dachem.

Dach siê leje by³a firma wyceni³a zrobienie nowego dachu (bo nie ma co
naprawiaæ) na 11.000.

S±siad powiedzia³, ¿e jego to nie interesuje. Jest szansa, ¿eby ten
dach zrobiæ po po³owie kosztów?

Pozdrawiam i dziêkuje za sugestie.
P.

Data: 2011-04-28 13:47:05
Autor: mecenas
udzia³y w budynku a remont

U¿ytkownik "pavka" <pavka2222@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9df4628e-5c7c-47d7-8ad1-efa272e24c8bk7g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Tylko poprzez s±d. Jest to ma³a wspólnota mieszkaniowa.

Pozdrawiam
Micha³

udzia³y w budynku a remont