uha ha ha uha ha ha

Data: 2010-06-28 07:10:22
Autor: apr...
uha ha ha uha ha ha
zajady mnie chyba zeżrą ze śmiechu jak obserwuję "zażartą walkę" dwóch "kandydatów" do żyrandola i tłumy komentatorów tej walki.
czym tu się ekscytować, że facio za darmo będzie miał małpki i do juraty co tydzień brazylijczykiem POleci ?
może nie miejscu pytanie mam, kiedy długi PO nas przygniotą i w którym miesiącu ogłosimy niewypłacalność ?

Data: 2010-06-28 07:45:02
Autor: apr...
uha ha ha uha ha ha
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

...może nie NA miejscu pytanie mam, kiedy długi PO nas przygniotą i w którym miesiącu...

Data: 2010-06-28 15:59:28
Autor: jadrys
uha ha ha uha ha ha
W dniu 2010-06-28 09:10,  apr... pisze:
[...]

No cóż, Polacy to stado bezmyślnych baranów.. beczą w rytm melodii zaintonowanej  im przez  dwóch kiepskich dyrygentów-animatorów.. Wybieraja bezmyślnie jednego z dwóch gnojków żeby go obsypywać złotem i przywilejami. Nawet bezpłatne ubezpieczenie na życie mu fundują  za maksymalna stawkę, a sami nie mają na chleb i lekarstwa.

uha ha ha uha ha ha