ujawnienie nr zastrzeżonego

Data: 2010-02-09 14:22:31
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
ujawnienie nr zastrzeżonego
gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna) która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Data: 2010-02-09 06:30:55
Autor: Ircys
On 9 Lut, 14:22, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

Nie

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Nie, to nie funkcja aparatu czy aplikacji. To usługa "przełamywania
blokady prezentacji" włączana przez operatora tylko dla odpowiednich
służb.

Ircys

Data: 2010-02-09 14:33:08
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl rzecze:

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna) która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Ja numery zastrzeżone zwyczajnie spuszczam na drzewo.
W 99% to i tak rozmaici telespamerzy.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-09 14:54:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-09 14:33, Dominik & Co pisze:
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl rzecze:
Ja numery zastrzeżone zwyczajnie spuszczam na drzewo.
W 99% to i tak rozmaici telespamerzy.

No właśnie nie jest to takie proste. Z zastrzeżonych dzwonią banki albo
większe firmy, bo oni na VOIP jadą oszczędzając na połączeniach.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-09 15:03:50
Autor: orcio
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

[...]

Jeżeli bank sie nie przedstawi (nie pokaże numeru) to sam stwarza możliwość podszywania się pod niego. Powinien pokazać przynajmniej nr główny centrali tel.

orcio

Data: 2010-02-10 10:58:37
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-09 15:03, orcio pisze:
[...]

No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
firmy.

Powinien pokazać przynajmniej nr
główny centrali tel.

Nie, bo korzystają z VOIP.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 11:09:55
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
firmy.

Bank, jak to w Polszcze bywa, ma to w dupie. Ale jego klient już
nie powinien. Bo to o jego kasę chodzi.

Data: 2010-02-10 11:21:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-10 11:09, Dominik & Co pisze:
[...]

No i?

Po pierwsze primo: Identyfikacja nic nie zmienia, można ją fałszować.

Po drugie primo: Kiedyś walczyłem z mBankiem i się nie dało. Dzwoni
chłop i każe mi się identyfikować. Ja proponuję, żeby jednak nie i że ja
do niego zadzwonię. Ale on, że nie ma takiej opcji. Ostatecznie musiałem
się zidentyfikować na przychodzącym połączeniu, bo inaczej bank nie
chciał gadać.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 11:17:43
Autor: Adramelech
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> Odpowiedz na news:hktvnc$ck8$1news.interia.pl:

[...]

No to odniosłeś sukces. Bo jak do mnie kilka tygodniu temu mbank dzwonił to pani się przedstawiła i powiedziała jak ją można zindentyfikować w systemie mbanku(ale jak to nie zapamiętałem, a teraz nie chce mi się szukać tej rozmowy). A mnie nie pytała o identyfikacje.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-10 11:26:46
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

Po pierwsze primo: Identyfikacja nic nie zmienia, można ją fałszować.

Można. Ale o wiele łatwiej wcisnąć #31# przed numerem.

[...]

Twoja broszka, Twoje pieniądze. Ja jak wspomniałem- zastrzeżone
automatem spuszczam na drzewo.

Data: 2010-02-10 12:52:11
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-10 11:26, Dominik & Co pisze:
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:
Twoja broszka, Twoje pieniądze. Ja jak wspomniałem- zastrzeżone
automatem spuszczam na drzewo.

Owszem, i dlatego ja je odbieram, bo to moje pieniądze.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 14:20:11
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

Owszem, i dlatego ja je odbieram, bo to moje pieniądze.

O pieniądzach pisałem w kontekście sprawy z bankiem.
Tego, że musisz być na smyczy, aby zarabiać- nie kwestionuję.

Data: 2010-02-11 20:17:22
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 14:20, Dominik & Co pisze:
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

Owszem, i dlatego ja je odbieram, bo to moje pieniądze.

O pieniądzach pisałem w kontekście sprawy z bankiem.

Ale nie tylko bank korzysta z VOIP. Poza tym, dla moich pieniędzy też
lepiej pozwolić się bankowi dodzwonić :D

Tego, że musisz być na smyczy, aby zarabiać- nie kwestionuję.

Ano. I do tego jak widać po moich perypetiach z nokią, brak jest
rozwiązania, które mnie z tej smyczy zwolni.I to w czasach
wszystkomających pierdu-pierdu. Szkoda, że podstawowych rzeczy nie mają.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 07:51:34
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

Ale nie tylko bank korzysta z VOIP. Poza tym, dla moich pieniędzy też
lepiej pozwolić się bankowi dodzwonić :D

Tak, zwłaszcza jak pracownik banku podszywa się pod phishera :-)
BTW: korzystanie z VOIP nie implikuje ukrywania numeru.

Ano. I do tego jak widać po moich perypetiach z nokią, brak jest
rozwiązania, które mnie z tej smyczy zwolni.I to w czasach
wszystkomających pierdu-pierdu. Szkoda, że podstawowych rzeczy nie mają.

Jakie _wszystko_ mające? Aparat telefoniczny musi w obecnych czasach
mieć umc-umc-umc system i dużo megapikseli pod plastikowym oczkiem.
W "lepszej wersji" dotykowy ekran i gps. Kto by się tam szczypał
z ergonomiczną klawiaturą, długo trzymającą baterią, nagrywaniem rozmów,
automatem odpowiadającym (vel "automatyczną sekretarką") czy
filtrem połączeń.

Za to mamy integrację z Facebookiem czy innym Twitterem, po to,
żeby blondynka zagubiona gdzieś w podziemiach mogła sobie notatkę
o tym zamieścić, zamiast jak człowiek zadzwonić na 911 czy inne 112.

Data: 2010-02-12 10:21:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-02-12 07:51, Dominik & Co pisze:
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:
Ale nie tylko bank korzysta z VOIP. Poza tym, dla moich pieniędzy też
lepiej pozwolić się bankowi dodzwonić :D
Tak, zwłaszcza jak pracownik banku podszywa się pod phishera :-)

Ano. Ale lepiej tak niż pozwolić na zablokowanie kont, bo tak.

BTW: korzystanie z VOIP nie implikuje ukrywania numeru.

A pokazywanie numeru nie implikuje bezpieczeństwa.

Ano. I do tego jak widać po moich perypetiach z nokią, brak jest
rozwiązania, które mnie z tej smyczy zwolni.I to w czasach
wszystkomających pierdu-pierdu. Szkoda, że podstawowych rzeczy nie mają.
Jakie _wszystko_ mające?

No tak mówią w lewizorni :D

Za to mamy integrację z Facebookiem czy innym Twitterem, po to,
żeby blondynka zagubiona gdzieś w podziemiach mogła sobie notatkę
o tym zamieścić, zamiast jak człowiek zadzwonić na 911 czy inne 112.

Bosko. I nie ma żadnego produktu dla ludzi? Przecie to sprzeczne z
zasadami ekonomii.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 10:57:29
Autor: Dominik & Co
ujawnienie nr zastrzeżonego
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

Bosko. I nie ma żadnego produktu dla ludzi? Przecie to sprzeczne z
zasadami ekonomii.

Chyba nie ma (a przynajmniej ja nie znalazłem).

Zauważ, że elementarne potrzeby starszych ludzi zostały dostrzeżone
stosunkowo niedawno (wcześniej na poradę "Co dla starszej, słabo
widzącej osoby" odpowiadano "nie ma nowych, kup używaną Nokię 5110/3210"
- vide archiwum tej grupy). A teraz marketoidy zaliczyły opad szczęki,
że drogi, pozbawiony wielu funkcji telefon "dla seniora" może tak
dobrze się sprzedawać.

Może i tu ktoś z czasem się obudzi.

Data: 2010-02-11 14:50:22
Autor: zly
Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:21:27 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

Lol. I jak cię zmusił? Zresztą skąd wiedziałeś, że to bank?

--
marcin

Data: 2010-02-11 20:22:30
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 14:50, zly pisze:
[...]

No gość do mnie dzwoni i mówi, że jest problem z moim kontem, ale on nie
wie czy ja to ja i mam się zidentyfikować. Spytałem go o nazwisko i się
rozłączyłem. Zadzwoniłem na infolinikę i zgłosiłem próbę ataku
socjotechnicznego przez kogoś, kto podaje się za osobnika X z mBanku.
Infolinka nie zrozumiała o co mi chodzi. Próbowałem wyjaśnić, ale była
ciągle głęboko zdziwiona i mówi, że to pewnie osobnik X do mnie dzwonił.
Więc prosiłem o połączenie z osobnikiem X, ale stwierdziła, że se nie da
i że to on musi do mnie zadzwonić. I koło się zamknęło.

Za chwilę zadzwonił osobnik X i powiedział, że on mnie rozumie, ale do
niego naprawdę się nie da dodzwonić i to on musi inicjować rozmowę.

Zresztą skąd wiedziałeś, że to bank?

Bo był zorientowany w mojej rozmowie z infoliniką. A że stan mojego
konta nie jest aż tak duży, żeby ktoś włamywał się do sieci GSM z mojego
powodu, to uznałem że mu zaufam i się zidentyfikowałem i rozwiązaliśmy
problem z kontem, dzięki czemu mBank nie zablokował mi konta, co też
było dość znaczące dla mojej płynności finansowej.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 13:18:32
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-02-10 10:58, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Powinien pokazać przynajmniej nr
główny centrali tel.

Nie, bo korzystają z VOIP.

A co ma jedno z drugim wspólnego?

Data: 2010-02-11 14:49:16
Autor: zly
Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:58:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
firmy.

A co cię to obchodzi? Po ci odbierać telefony od banku? Masz sprawę to
zadzwoń, a jak oni mają to niech się dostosują. Dla mnie to bardzo proste

--
marcin

Data: 2010-02-11 14:51:34
Autor: J.F.
On Thu, 11 Feb 2010 14:49:16 +0100,  zly wrote:
[...]

A jak ty dzwonisz ze sprawa, to sie dostosowujesz ? :-)

J.

Data: 2010-02-12 08:14:17
Autor: zly
Dnia Thu, 11 Feb 2010 14:51:34 +0100, J.F. napisał(a):

A jak ty dzwonisz ze sprawa, to sie dostosowujesz ? :-)

Zdaje się, że3 nie ma innego wyjścia :/ Zaczynając już od samej informacji
o nagrywaniu rozmowy

--
marcin

Data: 2010-02-11 20:24:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 14:49, zly pisze:
Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:58:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
firmy.

A co cię to obchodzi?

Bank czy duże firmy? Jedno i drugie ma wpływ na moje pieniądze.

Po ci odbierać telefony od banku?

Bo powierzam im moje pieniądze.

Masz sprawę to
zadzwoń, a jak oni mają to niech się dostosują.

Tylko banki słabo przejmują się Tristanami. np. mBank już drugi tydzień
zablokował konta mojego pracownika... A infolinka radzi czekać. Więc
bankom lepiej nie podskakiwać.

Dla mnie to bardzo proste

Nie jestem aż tak bogaty.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 08:18:09
Autor: zly
Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:24:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

Bank czy duże firmy? Jedno i drugie ma wpływ na moje pieniądze.

Zazwyczaj, zwłaszcza, że to oni dzwonią to im zależy bardziej, a skoro im
zależy to raczej ty na tym wiele nie zyskasz :)

Po ci odbierać telefony od banku?
Bo powierzam im moje pieniądze.

i?

mBank już drugi tydzień
zablokował konta mojego pracownika... A infolinka radzi czekać. Więc
bankom lepiej nie podskakiwać.

Hmm. Możesz rozwinąć? Czemu blokują im konta? I jakiego typu problemy z
kontem miałeś ty, że aż do ciebie musieli dzwonić?  Bo musisz mieć
strasznego pecha.

Zresztą chyba można takich łatwo zweryfikować, prosząc by poza
przedstawieniem się podali np stan twojego konta, albo kwotę ostatniej
operacji. Wtedy będziesz wiedział czy się podszywają, czy nie.
--
marcin

Data: 2010-02-12 08:28:13
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-12 08:18, zly pisze:
[...]

No wiesz, chyba że akurat dzwonią w mojej sprawie.

Po ci odbierać telefony od banku?
Bo powierzam im moje pieniądze.
i?

I nie chciałbym, aby mnie zablokowali.

mBank już drugi tydzień
zablokował konta mojego pracownika... A infolinka radzi czekać. Więc
bankom lepiej nie podskakiwać.
Hmm. Możesz rozwinąć? Czemu blokują im konta?

Gość nie zapłacił mandatu 100zł. Więc US wysłał jakieś pismo do mBanku.
Więc mBank zablokował mu wszystkie konta. Gość poleciał do US i zapłacił
ten mandat i US wysłał do mBanku faks -- za mało. Wysłał polecony -- za
mało. Wysłał drugi polecony -- czekamy.

I jakiego typu problemy z
kontem miałeś ty, że aż do ciebie musieli dzwonić?

Podałem fałszywego emila, bo nie chciałem spamu ani latania po sieci
moich wyciągów, a to jest verboten, bo mam obowiązek aby moje wyciągi
latały po sieci (za darmo) albo po skrzynce w bloku (za kasę) i pan
zagroził, że jak nie podam prawdziwego emila, to mi zablokuje konto.

Zresztą chyba można takich łatwo zweryfikować, prosząc by poza
przedstawieniem się podali np stan twojego konta, albo kwotę ostatniej
operacji. Wtedy będziesz wiedział czy się podszywają, czy nie.

Buhahahaha. To byłaby dziura.... Obcym podawać moje operacje z konta...
Toż przecie właśnie po to gość chciał identyfikacji, żeby mi nie podawać
danych bez pewności, że ja to ja.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 08:31:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-02-12 08:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

Zastanów się chłopie, co piszesz...

Data: 2010-02-12 09:31:54
Autor: zly
Dnia Fri, 12 Feb 2010 08:28:13 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

Gość nie zapłacił mandatu 100zł. Więc US wysłał jakieś pismo do mBanku.
Więc mBank zablokował mu wszystkie konta.

130zł na każdym koncie raczej. Mi zawsze tak robią. Nie całe konta tylko
tyle ile nakazał zablokować US+kwota jaką oni sobie życzą

Gość poleciał do US i zapłacił
ten mandat i US wysłał do mBanku faks -- za mało. Wysłał polecony -- za
mało. Wysłał drugi polecony -- czekamy.

To nic nie da. Muszą dostać pismo od US. Kolega może im laurkę wysłać co
najwyżej.

[...]

Hehe, czyli sam sobie roibsz problemy.
Buhahahaha. To byłaby dziura.... Obcym podawać moje operacje z konta...
Toż przecie właśnie po to gość chciał identyfikacji, żeby mi nie podawać
danych bez pewności, że ja to ja.

:) Niezły jesteś. Zastanów się nad tym jeszcze raz, tylko powoli.

Zresztą ja bym wolał żeby komuś obcemu podał np moją ostatnią operacje, Niż
żebym ja podał obcemu bardziej wrażliwe dane... --
marcin

Data: 2010-02-12 10:11:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-12 09:31, zly pisze:
[...]

No.

Mi zawsze tak robią. Nie całe konta tylko
tyle ile nakazał zablokować US+kwota jaką oni sobie życzą

No. I gość od 2 tygodni nie może korzystać z banku.

[...]

No US wysłał. Gość poleciał do US i zapłacił ten mandat i US wysłał do
mBanku faks -- za mało. US wysłał polecony -- za mało. US wysłał drugi
[...]

Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
sieci.

[...]

No nad czym mam się zastanowić? Gość dzwoni z banku. Odbiera
Niewiadomokto i mu podaje wrażliwe dane? Genialny pomysł.

Zresztą ja bym wolał żeby komuś obcemu podał np moją ostatnią operacje, Niż
żebym ja podał obcemu bardziej wrażliwe dane...

No dlatego nie podałem i zgłosiłem atak. Co nie zmienia faktu, że metody
postępowania do dupy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 12:03:29
Autor: zly
ujawnienie nr zastrzeżonego
Dnia Fri, 12 Feb 2010 10:11:35 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

No.

To miał tylko 130zł na tym koncie?

Mi zawsze tak robią. Nie całe konta tylko
tyle ile nakazał zablokować US+kwota jaką oni sobie życzą
No. I gość od 2 tygodni nie może korzystać z banku.

Na swoją własną prośbę.

US wysłał polecony -- za mało. US wysłał drugi
polecony - czekamy.

Na jakiej podstawie za mało?  Faks może rzeczywiście. Natomiast jeśli był
wysłany polecony to jest ten warunek który musi być spełniony. Aczkolwiek
przyznam, że to często zawodzi. US, twierdzi, że wysłał - bank, że nie
dostał.

Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
sieci.

Ale wiesz, że to trochę paranoja? Zwłaszcza, że podajesz obcym
niezidentyfikowanym ludziom takie dane przez telefon

No nad czym mam się zastanowić? Gość dzwoni z banku. Odbiera
Niewiadomokto

Jak to niewiadomo kto. Przecież podałeś w banku ten numer więc dzwoni do
ciebie (Co innego, jakbyś to ty do nich dzwonił - wtedy rzeczywiście mogą
nie wiedzieć kto i potrzebna jest weryfikacja. Chyba, że tak jak email
podajesz fałszywy numer telefonu. To raczej niewiadomo kto do ciebie
dzwoni. Jedyny sposób by gościa zweryfikować to sprawdzić czy ma dostęp do
systemu.

i mu podaje wrażliwe dane? Genialny pomysł.

Jak dla mnie sama kwota ostatniej transakcji, bez innych danych w żaden
sposób nie jest wrażliwa. Zwłaszcza, że chcesz podawać tego typu dane
pierwszej lepszej osobie która zadzwoni i przedstawi ci się jako pracownik
banku

--
marcin

Data: 2010-02-12 13:25:46
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-12 12:03, zly pisze:
Dnia Fri, 12 Feb 2010 10:11:35 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
No.
To miał tylko 130zł na tym koncie?

na szczęście miał zero.

Mi zawsze tak robią. Nie całe konta tylko
tyle ile nakazał zablokować US+kwota jaką oni sobie życzą
No. I gość od 2 tygodni nie może korzystać z banku.
Na swoją własną prośbę.

Nie. na prośbę US. Tylko, że US prośbę wycofał, a bank dalej blokuje.

[...]

Tak, ale z kim pogadasz? Infolinika mówi ,,nie wiem, chrzonk-chrzonk,
czekać chrzonk-chrzonk, widać przetwarzamy [I Co Nam Pan Teraz Zrobisz]''

Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
sieci.
Ale wiesz, że to trochę paranoja?

A co, ty taki chętny jesteś do ujawniania swoich operacji bankowych?

Zwłaszcza, że podajesz obcym
niezidentyfikowanym ludziom takie dane przez telefon

Nie podaję.

No nad czym mam się zastanowić? Gość dzwoni z banku. Odbiera
Niewiadomokto
Jak to niewiadomo kto. Przecież podałeś w banku ten numer więc dzwoni do
ciebie

I skąd wie, że ja odebrałem? Nie dzwoni do mojego mózgu. Dzwoni na
podany numer kontaktowy, który nawet nie musi do mnie należeć, a nawet
jeśli, to skąd wie, że akurat ja odebrałem?

i mu podaje wrażliwe dane? Genialny pomysł.
Jak dla mnie sama kwota ostatniej transakcji, bez innych danych w żaden
sposób nie jest wrażliwa.

No... Zwłaszcza jak mi wisisz akurat 10000 i mówisz, że nie masz, bo
kontrahent zalega, a ja się dowiaduję, że właśnie wpłynęło ci 10
kawałków 3 dni temu.

Zwłaszcza, że chcesz podawać tego typu dane
pierwszej lepszej osobie która zadzwoni i przedstawi ci się jako pracownik
banku

Nie chcę.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-14 00:12:01
Autor: Marcin Mokrzycki
On Fri, 12 Feb 2010 13:25:46 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
sieci.
Ale wiesz, że to trochę paranoja?

A co, ty taki chętny jesteś do ujawniania swoich operacji bankowych?

Bierze przykład z Ciebie:
<http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/787220c70f51c379>

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-02-14 10:57:51
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-02-14 00:12, Marcin Mokrzycki pisze:
[...]

Zastanawiam się czy niektórzy ludzie tak bardzo nie mają swojego życia,
że są w stanie zapamiętywać wypowiedzi sprzed lat, czy też ja jestem
taki tępy, bo tak naprawdę to zapamiętywanie to pestka....

Owszem, są momenty, gdy wgląd w moje konto niespecjalnie mi przeszkadza,
a są takie, gdy jednak przeszkadza.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 11:08:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 12 Feb 2010 09:31:54 +0100, zly napisał(a):

[...]

czyli w niektórych przypadkach 520 zł. Uważasz to za rozsądne?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-12 09:42:56
Autor: kranu
[...]

Do mnie ostatnio numer zastrzeżony dzwonił przez tydzień ale tylko po jednym dzwonku, więc nie zdążałem odebrać.
Dopiero po tygodniu zadzwonił dłużej, to był Polbank próbujący mi wcisnąć swój fundusz emerytalny.
Po tej rozmowie dzwonki się skończyły, więc to byli oni.
Coś mi się wydaje, że komuś brakowało przy dniówce ileśtam klientów do obdzwonienia więc puszczał dzwonka i zaznaczał w systemie "klient nie odbiera, zadzwonić później"..

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-02-09 14:58:46
Autor: J.F.
ujawnienie nr zastrzeżonego
On Tue, 09 Feb 2010 14:22:31 +0100,
gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

troche powatpiewam. Jak im przekazesz nagranie i podasz godzine, to
sami moga prowadzic sledztwo, i nie musisz byc informowany o numerach.

Moze w niektorych przypadkach, np. "to telefon z firmy XXX, zna pan
tam kogos z pracownikow ?".

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna) która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Jest. W dyspozycji policji i prokuratora :-)

J.

Data: 2010-02-09 15:24:28
Autor: WAM
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna) która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?
Dowolny aparat na numerze ktory ma wlaczone CLIRO ;)
http://www.telefonia.pilicka.net.pl/isdn_uslugi.htm

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2010-02-09 17:26:28
Autor: SDD

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.000000da.4b716197newsgate.onet.pl...

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Jak masz problem z licznymi zlosliwymi polaczeniami z zastrzezonego, ktore zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie poradzi :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-09 09:36:59
Autor: Ircys
ujawnienie nr zastrzeżonego
On 9 Lut, 17:26, "SDD" pisze...
> [...]

zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie

Za to makgajwerowanie to Ty chyba kiedyś przysiądzieś ;)

Ircys

Data: 2010-02-11 05:15:00
Autor: smmerf
On 9 Lut, 17:26, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl> napisał w wiadomościnews:095f.000000da.4b716197newsgate.onet.pl...

> [...]

zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie

SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
Twoja komorke
to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

a jak bym teraz ci na komorke puscil z automata przez 24godziny
telefony spamerskie
to by ci sie odechcialo kombinowania...

mlodszy szeregowy z pentagonu

Data: 2010-02-11 16:54:56
Autor: SDD

Użytkownik "smmerf" <smmerf@gmail.com> napisał w wiadomości news:9734448d-ac81-426c-880d-9da5cbc1bb4a3g2000yqn.googlegroups.com...

SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
Twoja komorke
to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

Wyswietlal sie zastrzezony numer z puli Easycalla 224278003.
Tez moge zadzwonic dokogos z Tlenofona i bedzie albo calkiem brak prezentacji (przy okazji omine wowczas ACR) albo np. zastrtzezone jakies dwie czy trzy cyferki.

W 99% przypadkow jednak gluche puszcza przecietny user, ktory nie ma pojecia o easycallach i innych tego typu rzeczach , to znaczy ze puszcza z komorki, w ktorej ukryl tylko numer.

Pozdrawiam
SDD

ujawnienie nr zastrzeżonego