ujawnienie nr zastrzeżonego

Data: 2010-02-09 17:26:28
Autor: SDD
ujawnienie nr zastrzeżonego

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.000000da.4b716197newsgate.onet.pl...

a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

Jak masz problem z licznymi zlosliwymi polaczeniami z zastrzezonego, ktore zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie poradzi :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-09 09:36:59
Autor: Ircys
ujawnienie nr zastrzeżonego
On 9 Lut, 17:26, "SDD" pisze...
> [...]

zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie

Za to makgajwerowanie to Ty chyba kiedyś przysiądzieś ;)

Ircys

Data: 2010-02-11 05:15:00
Autor: smmerf
On 9 Lut, 17:26, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl> napisał w wiadomościnews:095f.000000da.4b716197newsgate.onet.pl...

> [...]

zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie

SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
Twoja komorke
to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

a jak bym teraz ci na komorke puscil z automata przez 24godziny
telefony spamerskie
to by ci sie odechcialo kombinowania...

mlodszy szeregowy z pentagonu

Data: 2010-02-11 16:54:56
Autor: SDD

Użytkownik "smmerf" <smmerf@gmail.com> napisał w wiadomości news:9734448d-ac81-426c-880d-9da5cbc1bb4a3g2000yqn.googlegroups.com...

SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
Twoja komorke
to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

Wyswietlal sie zastrzezony numer z puli Easycalla 224278003.
Tez moge zadzwonic dokogos z Tlenofona i bedzie albo calkiem brak prezentacji (przy okazji omine wowczas ACR) albo np. zastrtzezone jakies dwie czy trzy cyferki.

W 99% przypadkow jednak gluche puszcza przecietny user, ktory nie ma pojecia o easycallach i innych tego typu rzeczach , to znaczy ze puszcza z komorki, w ktorej ukryl tylko numer.

Pozdrawiam
SDD

ujawnienie nr zastrzeżonego