Data: 2011-06-11 11:15:25 | |
Autor: KiloSierra | |
ujemny skos skrzydeĹ Tupoleva kontra nas z ;) nowy nabytek | |
W dniu 11/06/11 00:37, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
mozesz rozwinac toa "swiatĹÄ " myĹl?? |
|
Data: 2011-06-11 15:49:34 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
ujemny skos skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek | |
"KiloSierra" 4df33235$0$2504$65785112@news.neostrada.pl http://biznes.onet.pl/dreamliner-wyladuje-w-warszawie,18726,4411064,9516461,fotoreportaze-detal-galeria#photo9516461 LOT w marcu został poinformowany przez Boeinga o nowych terminach dostaw samolotów 787 Dreamliner. Pierwsza maszyna ma zostać przekazana w kwietniu 2012 r., a kolejne cztery trafią do Polski od sierpnia do listopada 2012 r. Jak wyglądał wiadomy Tu 154M -- wiadomo. I chyba wiadomo, czym skutkowało jego uskrzydlenie. ;) mozesz rozwinac toa "swiatłą" myśl?? Mogę. Tupolev bardzo ładnie wyglądał na lotnisku -- jak nie przymierzając wieloryb. ;) Ale źle się sterował. :) Silniki w dupie [w ogonie? -- zaraz mnie zakrzyczą, że nie wiem, co to ogon w konstrukcji samolotu, dlatego użyję słowa delikatniejszego] zamiast pod skrzydłami, statecznik w górze, zwisające (także w czasie lotu) skrzydła... Taki zwis pogarsza sterowność samolotu. Zwłaszcza manewrowanie jest trudne, bo pochylenie samolotu skutkuje traceniem panowania. :) (czyli gwałtownych ruchów akrobacyjnych raczej nie należy tym czymś wykonywać) No i tak zwisające skrzydło jest bliżej ziemi oraz bliżej drzew czy innych kominów. -=- Barachło porównuję do cudeńka przypominającego w locie ptaka... -=- Kuriozalne zaś jest to, że manewr rozpaczy [odejście na kolejny krąg piekła?] jest poza zasięgiem, jeśli na lotnisku nie ma ILSu... Czyli zdalnie można zniszczyć samolot.... ;) I teraz już wierze w winę Rosjan -- wiedzieli (bo to ich samolot) o tym, że załoga nie podniesie samolotu, gdyż autopilot na to nie pozwoli. Problem w tym, że samolot od dawna latał w polskich rękach i można było wykryć tę niedogodność ;) znacznie wcześniej. :) Chyba zawsze ratowanie się z opresji polega na zwiększeniu ciągu i na wznoszeniu się. Jak to matka radziła swemu synowi: -- Lataj powoli i nisko. :) (żebyś w razie czego miał blisko do zbawczej ziemi i aby za duża szybkość nie spowodowała zbyt dużych zniszczeń) IMO Rosjanie, mówiąc ,,u nas ILSu niet'' mogli dodać -- ,,twój autopilot w takim układzie pracuje absurdalnie'' a na pewno wiedzieli o tym, że autopilot Tupoleva bez ILSu na lotnisku tak pracuje, bo to rosyjski samolot i ci kontrolerzy na tym lotnisku pracowali dość długo. Natomiast Protasiuk (latając przecież z VIPami) mógł nie załapać się tym samolotem na żadne lotnisko tak marne jak tamto... (bo VIPy rzadko latają do dziur) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-06-11 22:09:15 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
ujemny skos skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek | |
Dnia Sat, 11 Jun 2011 15:49:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisaĹ(a):
"KiloSierra" 4df33235$0$2504$65785112@news.neostrada.plwarszawie,18726,4411064,9516461,fotoreportaze-detal-galeria#photo9516461 Ujemny skos to chyba raczej coĹ takiego: <http://pl.wikipedia.org/wiki/Grumman_X-29> -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|