ujemny skos skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek

Data: 2011-06-14 20:21:55
Autor: qqqqwwwWYTNIJTO
ujemny skos skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek
> I teraz już wierze
> w winę Rosjan -- wiedzieli (bo to ich samolot) o tym, że załoga
> nie podniesie samolotu, gdyż autopilot na to nie pozwoli.
> i można było wykryć tę niedogodność ;) znacznie wcześniej. :)

To zacznij również wierzyć w winę braci Wright.
Być może celowo skonstruowali taką maszynę, aby doprowadzić do zabicia najwybitniejszego męża stanu czasów współczesnych?
pzdr

Data: 2011-06-14 23:31:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ujemny wznios skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek

<qqqqwwwWYTNIJTO@op.pl> 55fa.000001a3.4df7a6c3@newsgate.onet.pl

&gt; I teraz już wierze
&gt; w winę Rosjan -- wiedzieli (bo to ich samolot) o tym, że załoga
&gt; nie podniesie samolotu, gdyż autopilot na to nie pozwoli.
&gt;
&gt; Problem w tym, że samolot od dawna latał w polskich rękach
&gt; i można było wykryć tę niedogodność ;) znacznie wcześniej. :)

To zacznij również wierzyć w winę braci Wright.
Być może celowo skonstruowali taką maszynę, aby doprowadzić do zabicia
najwybitniejszego męża stanu czasów współczesnych?

Dobro śledztwa, jakie prywatnie prowadzę żąda [wymaga? -- za słabe
słowo na tak podniosłą chwilę] ode mnie zachowania pewnych informacji
w tajemnicy, natomiast mogę już teraz uchylić rąbka [a może rombka?
nie... Rombaken to fiord był, i na dodatek przez dwa k] tajemnicy
i powiedzieć [napisać? -- nie ważne...] że śledztwo idzie także
tym tropem, o którym Pan wspomina. Podstęp tych panów nie budzi
wątpliwości, ale brutalność, z jaką przeprowadzili oni atak na
Kościół jest tak okrutna, iż muszę tutaj szczerze wyjaśnić, że
prawda o całej tragedii nie została jeszcze ujawniona do końca...

-=-

A teraz zagadka:

 Kiepski samolot, kiepska załoga, kiepscy pasażerowie, kiepskie
 lotnisko, kiepska pogoda, kiepskie (bo dowodzone przez pijaka)
 lotnictwo i kiepska mgła (gdyby była porządna, nie kiepska, to
 Rosjanie nie wstydziliby się jej i nie twierdziliby, że to nie
 jest ich ;) dzieło) a do tego olewający (deszczami oraz pyłami
 wulkanicznymi) stosunek Stwórcy Wszechrzeczy :) do caluteńkiej
 tej kiepskiej sytuacji -- z czym to wszystko można skojarzyć?

ujemny skos skrzydeł Tupoleva kontra nasz ;) nowy nabytek