uklad hamulcowy

Data: 2015-11-01 19:14:29
Autor: mariusz bmw
uklad hamulcowy
Witam mam pytanie jezdze bmw f650gs mialem sutacje w ktorej nacisnalem nozny hamulec i pedal hamulca wpadl w przyslowiowa podloge po kilku minutach pracy silnika wszystko wrocilo do normy .Poziom plynu prawidlowy --

Data: 2015-11-01 20:57:23
Autor: Grzybol
uklad hamulcowy
Użytkownik "mariusz bmw" <m.jablonski74@_NOSPAM_onet.eu> napisał w
wiadomości news:46d0534a27376aa248590dbf952c52fd$1grupy.scigacz.pl...
Witam mam pytanie jezdze bmw f650gs mialem sutacje w ktorej nacisnalem nozny hamulec i pedal hamulca wpadl w przyslowiowa podloge po kilku minutach pracy silnika wszystko wrocilo do normy .Poziom plynu prawidlowy

Za wczesnie ruszyles. Najpierw trzeba zaczekac az sprezarka napompuje powietrza do ukladu. Cisnienie musi wzrosnac do 6-8 bar i dopiero potem w trase.

--
Grzybol

uklad hamulcowy