Data: 2009-11-27 23:27:10 | |
Autor: magnes | |
uklad pietrowy silnika spalinowego | |
Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości: Szukam schematu takiego silnika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f26241b11f16e5c.html Tylko zdjecia i prawde powiedziawszy na razie tez nie wiem jak to dziala. Widzialem podobne silniki (gdzie w jednym cylindrze pracowaly dwa tloki) ale tam byly dwa waly korbowe. -- Pozdr. magnes nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu http://www.bikepics.com/members/magnes/ |
|
Data: 2009-11-27 23:34:41 | |
Autor: magnes | |
uklad pietrowy silnika spalinowego | |
Użytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości: prawde powiedziawszy na razie tez nie wiem jak to dziala. http://forum.oldtimery.com/viewtopic.php?f=11&t=237 "Silnik to standartowa 175/wiatr/ z domontowanym (do góry nogami) 2 cylindrem z góry, górny cylinder jest zaślepiony od góry. tłoki w cylindrach poruszają się w jednej osi, są zwrócone ku sobie denkami i połączone ze sobą na stałe przyspawaną(do denek) rurką która przechodzi przez wspólną głowicę(a właściwie 2 głowice w 1). Gdy w jednym cylindrze następuje sprężanie w 2 następuje rozprężanie i tak na przemian." -- Pozdr. magnes nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu http://www.bikepics.com/members/magnes/ |
|
Data: 2009-11-28 21:05:02 | |
Autor: Monster | |
uklad pietrowy silnika spalinowego | |
magnes pisze:
są zwrócone ku sobie denkami i połączone ze sobą na stałe przyspawaną(do denek) rurką która przechodzi przez wspólną głowicę(a właściwie 2 głowice w 1). Gdy w jednym cylindrze następuje sprężanie w 2 następuje rozprężanie i tak na przemian."Coś tak kombinowałem,ale bez odwracania cylindra,ale nie mogłem sobie wyobrazić połączenia tłoków. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|