ukradli karte

Data: 2010-09-07 11:35:11
Autor: J.F.
ukradli karte

http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,8294194,Ukradly_karte__wyplacily_pieniadze__Zobacz_zdjecia.html

"Karta bankomatowa i list z numerem PIN zostały wysłane przez bank zwykłym listem. Niestety wła¶cicielka rachunku nie zd±żyła ich odebrać, ponieważ przebywała pod innym adresem. W tym czasie obie koperty zostały skradzione.W ci±gu następnych dni nieznane kobiety kilkakrotnie wypłaciły pieni±dze przy użyciu ukradzionej karty. "

Ktory to bank taki niefrasobliwy ?
Czy moze klient niefrasobliwy ?

--
J.

Data: 2010-09-07 11:20:00
Autor: xbartx
ukradli karte
Dnia Tue, 07 Sep 2010 11:35:11 +0200, J.F. napisał(a):

http://lodz.gazeta.pl/
lodz/1,35153,8294194,Ukradly_karte__wyplacily_pieniadze__Zobacz_zdjecia.html

"Karta bankomatowa i list z numerem PIN zostały wysłane przez bank
zwykłym listem. Niestety właścicielka rachunku nie zdążyła ich odebrać,
ponieważ przebywała pod innym adresem. W tym czasie obie koperty zostały
skradzione.W ciągu następnych dni nieznane kobiety kilkakrotnie
wypłaciły pieniądze przy użyciu ukradzionej karty. "

Czyli co aktywną kartę wysłali zwykłym listem i do tego w drugim PIN? Coś mi się wydaje, że to po prostu zwykły gazetowy bełkot, jakiego wiele teraz.

--
xbartx

Data: 2010-09-07 16:43:18
Autor: Samotnik
ukradli karte
Dnia 07.09.2010 xbartx <bart@hashzero.net> napisał/a:
[...]

Czyli co aktywn± kartę wysłali zwykłym listem i do tego w drugim PIN? Co¶ mi się wydaje, że to po prostu zwykły gazetowy bełkot, jakiego wiele teraz.

W wielu bankach bez problemu aktywujesz kartę przez telefon. W Citi
aktywowałęm nie podaj±c chyba nic szczególnego. Zadzwoniłem, przedstawiłem
się, odpowiedziałem na pytanie typu 'czy ma pan lokatę strukturyzowan± w
jenach w naszym banku' (w ciemno można powiedzieć, że nie), przeczytałem
numer karty i szlus. W Citi nie trzeba nawet tej drugiej koperty z pinem,
bo pani mnie przeł±czyła do teleserwisu, gdzie go sam sobie nadałem!
--
Samotnik

Data: 2010-09-07 20:24:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
ukradli karte
xbartx pisze:

[...]

Polbank: Bank wysyła nieaktywną kartę i pin. Kartę oficjalnie można aktywować dzwoniąc na partyline i spowiadając się ze swoich danych osobowych. A drugim sposobem aktywacji jest wykonanie dowolnej operacji przez Internet. (Tak, naprawdę. Też nie wierzyłem, ale ostatnio sam to zrobiłem. Od kilku miesięcy używam karty, która nigdy nie została przeze mnie "formalnie" aktywowana w teleserwisie. Działa, generują się wyciągi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodzą. W zasadzie to za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obciążenia z tej karty...)

--
MiCHA

Data: 2010-09-07 21:03:24
Autor: Wojciech Nawara
ukradli karte
W dniu 2010-09-07 20:24, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

[...]

Półbank twierdzi, że aktywacja karty odbywa się także podczas 1 operacji. Wałkowaliśmy tutaj ten wątek dokładniej parę miesięcy temu.

Data: 2010-09-08 06:54:44
Autor: xbartx
ukradli karte
Dnia Tue, 07 Sep 2010 21:03:24 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

Półbank twierdzi, że aktywacja karty odbywa się także podczas 1
operacji. Wałkowaliśmy tutaj ten wątek dokładniej parę miesięcy temu.

No fakt, że Półbank jest tutaj wyjątkiem. Tylko, że u nich debetówkę można dostać od ręki na miejscu a kk to się pocztą dostaje chyba tylko w przypadku jak cały proceder idzie przez telefon/www i kuriera. Ja o ile pamiętam wniosek o kk-era złożyłem w oddziale i tam też swoją kk odebrałem.

--
xbartx

Data: 2010-09-07 21:41:20
Autor: Robert Kois
ukradli karte
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:24:44 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Polbank: Bank wysyła nieaktywn± kartę i pin. Kartę oficjalnie można aktywować dzwoni±c na partyline i spowiadaj±c się ze swoich danych osobowych. A drugim sposobem aktywacji jest wykonanie dowolnej operacji przez Internet. (Tak, naprawdę. Też nie wierzyłem, ale ostatnio sam to zrobiłem.

Bank przysyła aktywn± kartę niestety.

Od kilku miesięcy używam karty, która nigdy nie została przeze mnie "formalnie" aktywowana w teleserwisie. Działa, generuj± się wyci±gi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodz±. W zasadzie to za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obci±żenia z tej karty...)

Spróbuj, miłego procesu w którym oczywi¶cie zostaniesz uznany winnym próby
oszustwa/wyłudzenia (czy o co cię tam oskarż± :))

--
Kojer

Data: 2010-09-08 01:15:50
Autor: animka
ukradli karte
W dniu 2010-09-07 20:24, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Polbank: Bank wysyła nieaktywn± kartę i pin

Ja karty miałam w skrzynce pocztowej (list zwykły). Natomiast kopertę z PIN-em odbierałam na poczcie (list polecony).

--
animka

Data: 2010-09-07 11:40:31
Autor: MarekZ
ukradli karte
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i65108$hv4$1@news.onet.pl...

[...]

Przez pół roku ich nie odnaleziono, a teraz nagle artykuł?

Data: 2010-09-07 11:41:26
Autor: WAM
ukradli karte
On Tue, 7 Sep 2010 11:35:11 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ktory to bank taki niefrasobliwy ?
Czy moze klient niefrasobliwy ?
Z zycia wziete - pare dni temu - centrala firmy wysyla do pracownika
(>500 km) kurierem przesylke z karta platnicza. Pozniej wysyla PIN -
tez kurierem. Pracownik jest nieosiagalny wiec kurier ostatecznie obie
przesylki razem dorecza sasiadowi pracownika i pozbywa sie problemu
doreczenia.

WAM

Data: 2010-09-07 12:59:07
Autor: RobertS
ukradli karte

[...]

dziwne, że do skrzynki pocztowej nie wrzucił...miałem już taką akcje z kurierem

RobertS

ukradli karte