ukraincom wprowadzic wizy na ten czas

Data: 2009-07-31 19:30:04
Autor: bourbaki
ukraincom wprowadzic wizy na ten czas
ze wzgledu na swinska grype rzecz jasna ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6882395,Przez_Polske_przebiegnie_rajd_sladami_bohatera_UPA.html

co za brak ambicji politykow ... jak sie tałatajstwo rozbisurmani to po
ukraińcach przyjd± następni szowini¶ci ... niemieccy neonazisci zaczna
sobie robic rajdy dookola auschwitz ... a ruscy wycieczki katynskie ...
to sa rzeczy po prostu skandaliczne, ze nie ma adekwatnej reakcji
mswia ani msz ...

Data: 2009-07-31 19:31:56
Autor: Krol Macius I.

"bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4v9mk$lr5$1achot.icm.edu.pl...
[...]

   nie mamy kraju mikolaju.

   a. rem

Data: 2009-07-31 19:47:17
Autor: bourbaki
Krol Macius I. wrote:
[...]

wodzu prowadz na woodstock ...

Data: 2009-07-31 20:55:19
Autor: ColgatesBilly
"bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> wrote in message news:h4vamu$oe8$1achot.icm.edu.pl...
Krol Macius I. wrote:
[...]

Dwoch wodzow?
Juz tam Walesa rozgrzewa mlodych, co mu... mocno rokuje
na przyszlosc-przeszlosc polityczna.
Koncert dali niezly z Najsztubem.

Cos jak to kabaretowe duo kiedys, co zapomnialem nazwy.
No, co od....
*Prosze szanownej frekwencji, on sie mnie zapytowywuje.. etc

Jak im bylo?

Kol

Data: 2009-07-31 20:18:46
Autor: Panslavista
On Fri, 31 Jul 2009 19:30:04 +0200, bourbaki wrote:

[...]

ukraińcach przyjdą następni szowiniści ... niemieccy neonazisci zaczna
sobie robic rajdy dookola auschwitz ... a ruscy wycieczki katynskie ...
to sa rzeczy po prostu skandaliczne, ze nie ma adekwatnej reakcji
mswia ani msz ...

I tak od schizmy do dzisiaj...

DURNIE !!!

Data: 2009-07-31 20:40:28
Autor: HaMMeR
bourbaki wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesli ten 'rajd' dojdzie do skutku na polskich terenach, to bedzie oznaczac, ze utracilismy calkowicie suwerennosc i ze rzadza nami zdrajcy Narodu!
I znowu tkwimy z obiema rekami w nocniku...

Data: 2009-08-01 06:22:21
Autor: Panslavista
ukraincom wprowadzic wizy na ten czas

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci
bourbaki wrote:
> [...]
> sobie robic rajdy dookola auschwitz ... a ruscy wycieczki katynskie ...
> to sa rzeczy po prostu skandaliczne, ze nie ma adekwatnej reakcji

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesli ten 'rajd' dojdzie do skutku na polskich terenach, to bedzie
oznaczac, ze
utracilismy calkowicie suwerennosc i ze rzadza nami zdrajcy Narodu!
I znowu tkwimy z obiema rekami w nocniku...

A my¶lisz, że jest inaczej - ci agenci to tylko parchy i kryptoparchy, a im
wręcz zależy na niszczeniu Polaków.

Data: 2009-07-31 20:52:26
Autor: ColgatesBilly
"bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> wrote in message news:h4v9mk$lr5$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Zapomniales o wycieczkach, nie tylko osobistych, ale i...
p a n s t w o w y c h  ( tzn. narodowych) GazWyborczych
narodowych (wybranych) socjalistow....

A do Auszwicc beda sie teraz pewnie wybierali ( jak na wyborach)
razem z niemcami, a wiec... i PO tam nie zabraknie.

Kol

( bo Muzeum Historii jeszcze nie stoi - co pewnie sabotaz i dziadowstwo9)

Data: 2009-07-31 21:16:54
Autor: awe
ukraincom wprowadzic wizy na ten czas
A niech se jezdza. Tylko zydow nie wpuszczac
awe

ukraincom wprowadzic wizy na ten czas