ukrecic leb SMSom "premium"

Data: 2010-08-13 18:11:29
Autor: qwerty
ukrecic leb SMSom "premium"
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c65381c@news.home.net.pl...
Ave!

Ma ktoś pomysł, jak można by zabrać się za zlikwidowanie tych
funkcjonalnie paserów, czyli pokątnych firemek oferujących różne
anonimowe doładowania kodami SMS?

Np. ostatnio jest straszna plaga różnych dzieci kurew, co to próbują
doładowywać sobie konta kiery wysyłając fałszywe informacje o rzekomo
wygranym konkursie. Na pierwszy rzut oka widać, że to kant, ale jednak
jest to irytujące...

Zmień sieć. Na moją kartę w play nic nie przychodzi.

Data: 2010-08-13 12:21:41
Autor: witek
ukrecic leb SMSom "premium"
qwerty wrote:

Zmień sieć. Na moją kartę w play nic nie przychodzi.

he he, zmien na plusa.
A jak nie zmienisz to ci niedlugo sami zmienia. :)

Data: 2010-08-14 15:13:28
Autor: macso
ukrecic leb SMSom "premium"

Użytkownik "witek"

Zmień sieć. Na moją kartę w play nic nie przychodzi.

he he, zmien na plusa.
A jak nie zmienisz to ci niedlugo sami zmienia. :)

ja się właśnie użeram z plusem za kikanaście sms premium i uslug mulimedialnych
które obciążyły konto chociaż nigd nie korzystałem z tego, zobaczymy co odpowiedzą

macso

Data: 2010-08-18 07:46:01
Autor: Tapatik
ukrecic leb SMSom "premium"
Użytkownik witek napisał:
qwerty wrote:

Zmień sieć. Na moją kartę w play nic nie przychodzi.

he he, zmien na plusa.
A jak nie zmienisz to ci niedlugo sami zmienia. :)

Możesz rozwinąć?
Play ma zbankrutować czy jak?

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-08-13 16:24:27
Autor: Massai
ukrecic leb SMSom "premium"
qwerty wrote:

> [...]
> ale jednak jest to irytujące...

Zmień sieć. Na moją kartę w play nic nie przychodzi.

Hehe, kiedyś dostałem w pkp-ie do biletu kartę heyaha.
Po włożeniu do telefonu w ciągu godziny przyszło z 50 sms-ów z jakimiś
kretyńskimi konkursami ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-13 18:58:25
Autor: Andrzej Lawa
ukrecic leb SMSom "premium"
qwerty pisze:

[...]

Nie zrozumiałeś. Chociaż trochę moja wina - nie "kiery" a "gierek".

ukrecic leb SMSom "premium"