ukruszony klocek hamulcowy

Data: 2010-07-28 20:47:21
Autor: Inead
ukruszony klocek hamulcowy

"Zyga" <zyga.dude@wp.pl> wrote in message news:ba65db11-79bd-4823-abcd-74d5bf9733e3d37g2000yqm.googlegroups.com...
Cześć

Nowe klocki, EBC, kupione w Larssonie. Po jakichś 100 km zaglądam przy
okazji odpowietrzania i widzę że jeden klocek jest ukruszony na
krawędzi. Tu zdjęcia: https://www.dropbox.com/gallery/7114795/1/klocek%20hamulcowy?h=87da55#
Przepraszam za tragiczną jakość, miałem pod ręką tylko telefon.
Ukruszenie dokładnie przy rowku idącym w połowie klocka. Chcę to
zareklamować w sklepie, ale o co chodzi? Ktoś miał kiedyś coś
podobnego? Moto GS500.

Nikt nie przyjmie ci reklamacji. Klocki są strasznie kruche, nawet jak upadnie na ziemie to może peknąć. Ja tam bym z tym jeździł i sie nie przejmował.

ukruszony klocek hamulcowy