ulga na internet

Data: 2014-01-07 23:12:46
Autor: cac
ulga na internet
Całkiem się pogubiłem w tych przepisach o uldze na internet dc. domowych w miejscu zamieszkania.

Internet odliczałem w PITach za rok: 2009, 2010 i 2011. Potem się zmieniło i za 2012 nie odliczałem.
Rozumiem czytając aktualne przepisy, że za 2013 również nie mogę odliczyć interentu od dochodu?

Internet ciągle ten sam, tylko przedłużana umowa co roku.

pzdr, sz.

Data: 2014-01-07 23:29:00
Autor: rageofhonor
ulga na internet

Użytkownik "cac" <cacup@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52cc7c04$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tego co ja wiem to można było odliczyc ulgę za internet w ubiegłych latach bez problemu. W tym roku zresztą też za rok poprzedni. Niestety w przyszłym roku już nie odliczymy ulgi za ten rok.

Data: 2014-01-08 12:44:56
Autor: szk
ulga na internet
czytałem, że jesli przez 2 poprzenie lata był odliczany internet to ulga się obecnie nie należy. a teraz dodatkowo, ze ulga jest tylko dla "nowych" uzytkowników medium.
sz.

ulga na internet