ulga odsetkowa

Data: 2010-04-01 15:12:14
Autor: P.H.
ulga odsetkowa
w 2004r nabyłem mieszkanie i korzytstałem z przysługującej mi ulgi odsetkowej.
zdaje się od stycznia 2009 obowiązuje przepis że można zmianić bank kredytujący (1x) i nie traci się ulgi, ale
w 2009r wziąłem nowy kredy znacząco większy od poprzeniego na:
1.spłatę poprzedniego
2. budowę domu

czy w takim przypadku ulga odsetkowa poszła się pieścić czy mogę z niej skorzystać licząc proporcjonalnie kwotę która poszła na spłatę poprzedniego kredytu mieszkaniowego?

pzdr
Piotr

ulga odsetkowa