ultra dma crc error count

Data: 2013-03-14 04:59:47
Autor: h.w.d.p.
ultra dma crc error count
witam. mam backupowy dysk ktory podlaczam co kilka tygodni za pomoca kabelka sata. no i kiedys zauwazylem ze zlapal dwa bledy.
dzisiaj znow go podlaczylem i bledy te juz nie istnieja, jest 0.

pytanie czy da sie jakos skasowac te bledy?

poniewaz w laptopowym dysku tez mam wartosc 2 i mnie to troche denerwuje, to pomyslalem ze skoro jakos samoczynnie sie wyzerowalo, to moze moglbym temu drugiemu dysku pomoc :P

swoja droga zastanawiam sie skad wziely sie bledy w dysku w laptopie, ale podejrzewam ze z mojej glupoty bo wlasnie dwa razy wyjalem dysk przy niewylaczonym kompie (byl uspiony a ja myslalem ze wylaczony)

ultra dma crc error count