ulubiony temat - co kupiÄ??

Data: 2011-02-23 10:47:56
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ulubiony temat - co kupiÄ??
Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy znacząco nie pogorszy ;)
Auto ma być:
- duĹźe, rodzinne kombi,
- ekonomiczne, diesel,
- komfortowe,
- z dobrą blachą (kupuję z zamiarem jeżdżenia jak najdłużej),
- niezabijające kosztami serwisowania,
- cena do ok. 30 tys zł,
- niebanalne - ma mieć to coś, co sprawi, że nie będzie wstyd nim jeździć jak będzie miało, powiedzmy, 15 lat :)

Nie chcę Passata, Mondeo, Vectry, Skody, Audi itp.
Pod uwagę za to biorę:
- Accord VII (droga i chodzą opinie że mało komfortowa)
- Peugeot 407 SW (fajny, ale wszyscy wokół mnie straszą)
- Mazda 6 (trochę przyciasna)
- MB W210 (słabe blachy, awaryjny CDI a inne dużo palą)
- Volvo V70 (podobno koszmarnie drogi serwis)
- VelSatis (wynalazek, korci mnie ale chyba się boję...)

Dodam, że rocznie przejeżdżam ok. 25 tys km, w tym ze 3-4 dłuższe wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski, choć to DC)

pdrw,

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-02-23 08:37:56
Autor: Adam Adamaszek
ulubiony temat - co kupi??
On 23 Lut, 10:47, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
wrote:
Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy
znacząco nie pogorszy ;)
Auto ma być:
- duże, rodzinne kombi,
[...]

plus przyczepa kempingowa... hmm - jak nic pasuje mi pewna granatowa
Omega, ktora ktos tu niedawno oferowal na grupie.

Za pozostale 19 tys. zl bedziesz nia dluuugo jezdzil ;)

pozdro
AA

Data: 2011-02-23 10:34:16
Autor: Waldek Godel
ulubiony temat - co kupiÄ??
Dnia Wed, 23 Feb 2011 10:47:56 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy znacząco nie pogorszy ;)
Auto ma być:
- duże, rodzinne kombi,
- ekonomiczne, diesel,

no co ty.. ekonomiczny diesel to oksymoron. Nie czytałeś na pms o tej słynnej kosztownej eksploatacji diesla??? No jak
mogłeś nie czytać!!!
Koła dwumasowe psują się jeszcze na folderze, a jak będziesz wchodził do
garażu, to będziesz się za każdym razem bał, czy za rogiem nie czai się FAP
żeby znienacka wyskoczyć i przyp....
W nocy będziesz budzony odgłosami trących się o siebie wtryskiwaczy (w celu
złośliwego zatarcia).

BP,MSPANC ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-02-23 11:06:54
Autor: Jarek Andrzejewski
ulubiony temat - co kupi??

Sharan/Galaxy/Alhambra
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-02-23 11:28:05
Autor: DoQ
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-23 10:47, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

- Peugeot 407 SW (fajny, ale wszyscy wokół mnie straszą)

Jeśli nie był walony i rzeźbiony po tym u kowala, albo nie ma nabitych 500,000km to będzie dobrze służył.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-23 11:48:40
Autor: MZ
ulubiony temat - co kupiÄ??
[...]

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny, a w zimie będzie zimno ;-)

--
MZ

Data: 2011-02-23 03:02:06
Autor: Gom
ulubiony temat - co kupi??
On 23 Lut, 11:48, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
a w zimie będzie zimno ;-)

Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
który likwiduje ten problem :-)

--
Gom

Data: 2011-02-23 12:18:07
Autor: DoQ
ulubiony temat - co kupi??
W dniu 2011-02-23 12:02, Gom pisze:
On 23 Lut, 11:48, MZ<"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>  wrote:
a w zimie będzie zimno ;-)
Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
który likwiduje ten problem :-)

Żaden luksus z tym MB, 407 też ma.. nawet Berlingo/Partnery mają.

Data: 2011-02-23 12:36:21
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-23 11:48, MZ pisze:

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny,

dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6 litrów/100km. Ale ja mam tak, że korki są w przeciwną stronę, więc jak wskoczę na trasę to ~70km/h większość drogi pokonuję.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-02-23 13:01:53
Autor: Jarek Andrzejewski
ulubiony temat - co kupi??
On Wed, 23 Feb 2011 12:36:21 +0100, Krzysiek Niemkiewicz
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

W dniu 2011-02-23 11:48, MZ pisze:

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny,

dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6

to tym bardziej polecam Sharan/Galaxy/Alhambra - silnik już masz
"obcykany" :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-02-23 16:53:09
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
<"[moje_inicjaly]"@post.pl>  wrote:

[...]

PD, a VP które miał to jakby inna bajka ;)
W VP nawet pompa wody była z boku napędzana paskiem klinowym (jeśli klima, jeśli bez klimy to nie wiem nie widziałem :D), w P pompa już pod rozrządem ...
Co z tego że oba to 1,9TDI jak różnią się dość znacząco.

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-23 12:10:52
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Wed, 23 Feb 2011 10:47:56 +0100) ktos podajacy sie za Krzysiek Niemkiewicz
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Pomysl nad C5, moim zdaniem spelnia Twoje warunki.
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-23 13:13:24
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.im9ufl.94i.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

A co z kosztami serwisu?
Citroen raczej nie słynie z taniego serwisu i części.

Data: 2011-02-23 12:56:24
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Wed, 23 Feb 2011 13:13:24 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

Zalezy z czym porownac. Moim zdaniem koszty nie zabijaja w typowej
eksploatacji. Ale mam porownanie z mniejszymi samochodami tylko, tam
oczywiscie bylo taniej.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-24 20:47:25
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Wed, 23 Feb 2011 13:13:24 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

A co z kosztami serwisu?
Citroen raczej nie słynie z taniego serwisu i części.

Słynie. No właśnie.
Zawsze się zastanawiam w stosunku do czego ten Citroen jest taki drogi, co
takiego jest dużo droższego niż w innych samochodach tej klasy.

Adam Krawczyk - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Data: 2011-02-24 21:57:35
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Adam Krawczyk" <adam-krawczyk@aspam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:1ej2z7fkuvzd3.dlgsecretkey.eu...
[...]

No to stetstuj temat.
Jak będziesz wymieniał jakąś część, to podzwoń przy okazji do serwisów konkurencji np. VW, Opla, Skody czy Fiata i sprawdź ile u nich kosztuje identyczna część do ich samochodów.

Data: 2011-02-24 23:56:41
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Cavallino" napisał

No to stetstuj temat.
Jak będziesz wymieniał jakąś część, to podzwoń przy okazji do serwisów konkurencji np. VW, Opla, Skody czy Fiata i sprawdź ile u nich kosztuje identyczna część do ich samochodów.

U nas w instytucji mamy głównie Skody (Octavie i Suberby) oraz Citroeny C5. Rozmaiałem z kierowcami którzy je ujeżdżają i rzekomo, że jeśli chodzi o ASO, to Citroen wcale nie wypada dużo drożej od Skody :)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-02-25 00:00:30
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4d66e20enews.home.net.pl...
[...]

Ale warto byłoby konkretne przykłady podać.
Ja już kiedyś płaciłem ze 300 zł za klamkę wewnętrzną do ZX.
To są dwa kawałłki plastiku jakby ktoś nie wiedział.
Za obudowę (wewnętrzną) lusterka (jeden kawałek plastiku) chcieli niewiele mniej.
Może przez naście lat coś się tu zmieniło, ale wolałbym znać liczby.

Data: 2011-02-25 09:40:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-25 00:00, Cavallino pisze:
[...]

serwisĂłw konkurencji np. VW, Opla, Skody czy Fiata i sprawdĹş ile u
[...]

Gałka zmiany biegów do 206, obszyta "prawdziwą skórą z plastikowej świni" na allegro kosztuje 59zł + wysyłka.
Ta sama gałka w ASO Peugeota, kosztuje 36zł brutto.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-02-25 09:36:37
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Thu, 24 Feb 2011 20:47:25 +0100) ktos podajacy sie za Adam Krawczyk
[...]

Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 04:45:46
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
On 25 Lut, 10:36, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]

Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

Ile wytrzyma taki zacisk ? przecież to jest spora pyta aluminium, więc
moim zdaniem z 10 lat powinna wytrzymać, chociaż przy naszych
porządnie solonych drogach różnie może być :)
Lauber kosztuje detal w IC 435zł, i pewnie na zamówienie ;) czyli
warsztat za jakieś 350, albo i mniej go kupi.
Regenerowana obudowa zacisku 382 za sztukę detal.

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-25 13:28:27
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 04:45:46 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Czarek Daniluk
> [...]

warsztat za jakieś 350, albo i mniej go kupi.
Regenerowana obudowa zacisku 382 za sztukę detal.

Zaciski czasami nie wytrzymuja jednej wymiany klockow, trzeba o nie dbac i
okresowo przekladac je stronami. Byc moze cena 500zl byla juz razem z
klockami. W kazdym razie w moim przypadku wymiana 4 tarcz, 4 klockow i 2
zaciskow byla dosc bolesna finansowo.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 13:41:55
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 13:28, Piotr Klimek wrote:
[...]

Z czego masz te zaciski, że rozpadają się przy wymianie klocków? Rozmoczonego papieru i mąki?

Kamil

Data: 2011-02-25 13:52:46
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 13:41:55 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
[...]

Z alumuinium, ktore sie utlenia. Wada konstrukcyjna w C5.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 13:58:31
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 13:52, Piotr Klimek wrote:
[...]

No to roznica nie jest "tylko około 100zł na zacisku hamulcowym", ale pelna cena miedzy twoim a taki, w ktorym wymieniac nie trzeba. Ja w swoich jeszcze nigdy nie zmienialem zaciskow, ale fakt ze wszystkie trzy francuzy jakie mialem, sprzedawalem w cholere po kilku miesiacach i od tego czasu aut na F nie dotykam.

Kamil

Data: 2011-02-25 14:01:19
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 13:58:31 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
[...]

Ale czy ja Cie przekonuje do kupna C5 z lipnymi zaciskami? Po prostu
napisalem co boli C5 i na co trzeba uwazac.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:02:15
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 14:01, Piotr Klimek wrote:
[...]

Ja tylko prostuje "roznice 100zl", ktora tak naprawde wynosi 1740zl za komplet zaciskow, ktorych w innym samochodzie nikt nie dotyka. :)

Kamil

Data: 2011-02-25 14:54:49
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.imfd6r.94i.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Oczywiście nie poprawiona przez wiele lat?
Czyli widzę, że nie tylko Renault tnie w kulki (cewki).

Data: 2011-02-25 13:55:40
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:54:49 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
wyklawiaturowal co nastepuje:

Z alumuinium, ktore sie utlenia. Wada konstrukcyjna w C5.

Oczywiście nie poprawiona przez wiele lat?
Czyli widzę, że nie tylko Renault tnie w kulki (cewki).

Moze w MKIII poprawili w MKI i MKII sa takie same niestety.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 19:26:21
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 13:55:40 +0000 (UTC), użytkowmik Piotr Klimek
napisał(a):

[...]

Już pisałem, aluminiowe zaciski do żeliwnych wahaczy były montowane już w
BX, da sie zapobiegać korozji, wystarczy odizolować aluminium od żeliwa.

Data: 2011-02-26 10:02:37
Autor: J.F.
ulubiony temat - co kupi??
On Fri, 25 Feb 2011 19:26:21 +0100,  Adam Krawczyk wrote:
Z alumuinium, ktore sie utlenia. Wada konstrukcyjna w C5.

Już pisałem, aluminiowe zaciski do żeliwnych wahaczy były montowane już w
BX, da sie zapobiegać korozji, wystarczy odizolować aluminium od żeliwa.

Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.
A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.

Aluminium jakies specjalne dali ? J.

Data: 2011-02-26 11:04:56
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
W dniu 2011-02-26 10:02, J.F. pisze:

Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.
A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.

Aluminium jakies specjalne dali ?

J.

Nowe to chyba wszystkie mają aluminiowe zaciski :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-26 15:12:48
Autor: A.K.
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Sat, 26 Feb 2011 10:02:37 +0100, J.F. napisał(a):

Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.

Które?
OIDP z popularnych marek to tylko VAG od 2000 któregoś, no Porsche i
podobne też.

W VAGach zacisk z żeliwem praktycznie się nie styka - zacisk jednotłoczkowy
"pływający" w PSA jest zacisk stały dwutłoczkowy z dużą powierzchnią styku
z żeliwnym wahaczem.

A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.

Jak nic? Sól drogowa ich nie niszczy?

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-02-28 11:42:36
Autor: J.F.
ulubiony temat - co kupi??
On Sat, 26 Feb 2011 15:12:48 +0100,  A.K. wrote:
[...]

Hm, wydawalo mi sie ze to bardziej popularne rozwiazanie, ale moze sie
myle. Tak na szybko - to mi wyglada na aluminium:
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-bmw-e36-przod-i1459241674.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-opel-astra-zafira-tyl-2-szt-kompl-i1464844898.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-audi-a4-a6-vw-passat-nowy-tyl-i1433433989.html

W VAGach zacisk z żeliwem praktycznie się nie styka - zacisk jednotłoczkowy
"pływający" w PSA jest zacisk stały dwutłoczkowy z dużą powierzchnią styku
z żeliwnym wahaczem.

Ale nawet te jednotloczkowe mogly byc np na klinach i tez mialy duzy
styk. A i prowadnice chyba nie zawsze sa izolowane.

A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.
Jak nic? Sól drogowa ich nie niszczy?

Mialem na mysli reszte elementow piasty - niby korozja
elektrochemiczna powinna szalec .. a w praktyce jakos nie szaleje i te
zaciski wytrzymuja latami. Ale widac francuzy potrafia zrobic problem tam gdzie go nie ma -
zaciski, cewki :-)

J.

Data: 2011-02-25 14:00:41
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:d14be7e0-f340-494a-a9ca-23b32de6c4cad23g2000prj.googlegroups.com...
> [...]

Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

Ile wytrzyma taki zacisk ?

A jakie to ma znaczenie?
Miało być porównanie: tanio/drogo.
No więc mamy tak:

Citroen C5: 350-500 zł

oraz z allegro:

Audi: od 100 zł
Passat: od 219 zł
Alfa 166: od 99 zł
BMW: od 135 zł

Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

Data: 2011-02-25 05:45:04
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
On 25 Lut, 14:00, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "Czarek Daniluk" <cza...@cedaniluk.com> napisa w wiadomo cinews:d14be7e0-f340-494a-a9ca-23b32de6c4cad23g2000prj.googlegroups.com...
> [...]

> Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
> Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

A jakie to ma znaczenie?
Mia o by por wnanie: tanio/drogo.
No wi c mamy tak:

Citroen C5: 350-500 z

oraz z allegro:

Audi: od 100 z
Passat: od 219 z
Alfa 166: od 99 z
BMW: od 135 z

Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

Porównanie :
Audi A6 2004 2,0 benzyna - zacisk tył Lauber - 330zł
Passat 2004 2,0 benzyna - ten sam co powyżej 330zł
Alfa 166 2,0 Twin Spark do 2005 roku - Lauber 388zł
BMW 520 E39 do 2005 roku - Lauber 440zł
Citroen C5 2004 rok 2,0 16V - Lauber 435zł

Jak widać jest to różnica tylko około 100zł na zacisku hamulcowym
NOWYM !! pomiędzu VW/Audi, a C5.
Nie jest to część którą kupuje się co 10.000 czy 15.000 km co wymianę
oleju, więc nie przesadzajmy, nie wymienia się tego też raz na rok ;P

Jeśli ktoś robi jakieś porównania, niech do jasnej ciasnej wejdzie na
www.intercars.com.pl i porównuje ceny nowych części a nie jakieś
badziewne używki z Allegro, gdzie w wielu przypadkach graty kosztują
dużo drożej niż w sklepie !

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-25 14:54:00
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:d97ddac8-49ea-4781-b291-8678a806a4aeq14g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Citroen C5 2004 rok 2,0 16V - Lauber 435zł

Jak widać jest to różnica tylko około 100zł na zacisku hamulcowym

Wszystkie z powyższych były nowe, a nie używane, więc nie ściemniaj.
A to, że do jakiejś marki brak jest TAŃSZYCH zamienników, zdecydowanie NIE ŚWIADCZY na jej korzyść.

Data: 2011-02-25 18:01:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
ulubiony temat - co kupiÄ??
On 2011-02-25, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wszystkie z powyższych były nowe, a nie używane, więc nie ściemniaj.
A to, że do jakiejś marki brak jest TAŃSZYCH zamienników, zdecydowanie NIE ŚWIADCZY na jej korzyść.

Za to pomysł wkładania najtańszych badziewnych zamienników do
zawieszenia czy hamulców jak najbardziej świadczny... o pomysłodawcy.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-25 22:06:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ulubiony temat - co kupiÄ??
On 2011-02-25, Cavallino<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  wrote:

[...]

I nastała taka niezręczna cisza....

Data: 2011-02-26 11:11:39
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupiÄ??

I nastała taka niezręczna cisza....

Jaka cisza, ja podając ceny - podawałem ceny tego samego producenta do wszystkich przykładów ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-26 12:37:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-26 11:11, Czarek Daniluk pisze:

I nastała taka niezręczna cisza....

Jaka cisza, ja podając ceny - podawałem ceny tego samego producenta do
wszystkich przykładów ;)

Ty - a i owszem. Ale wiesz co miałem na myśli. :P

Data: 2011-02-26 14:53:29
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupiÄ??
[...]

Jak kupię C5 to nie zamierzam ukrywać co robiłem, nie ukrywam też że na początku go odrazu zagazuję :)
Mam nadzieję że będę jakoś spokojnie się kulał, samochód jest duży wewnątrz, za kierownicą sprawia naprawdę bardzo poprawne wrażenie :)
Jak Krzysiu Niemkiewicz kupi też C5 to się obaj przesiądziemy z niemieckich rechotów we francuskie, on w rechota a ja w benzyniaka zgazowanego :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-25 13:29:35
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:00:41 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

Byc moze kwestia tych zaciskow niest wyjatkowa. Po prostu pamietam, ze sie
mocno zdziwilem, bo wyszlo prawie tak drogo jak w motocyklu :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:31:59
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

Jasne, zawsze wszystko jest wyjątkowe we francuzach, najczęściej to co się szybko sypie. ;-)

Data: 2011-02-25 13:54:34
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:31:59 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
wyklawiaturowal co nastepuje:

Byc moze kwestia tych zaciskow niest wyjatkowa.

Jasne, zawsze wszystko jest wyjątkowe we francuzach, najczęściej to co się szybko sypie. ;-)

Moze i tak, za to mozliwosc regulowania przeswitu guzikiem w kabinie sto
razy dziennie bez koniecznosci pisania stu postow na grupe jakos mi to
rekompensuje :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:57:17
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.imfda6.94i.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

To te zaciski powodują, że jest możliwość regulowania prześwitu guzikiem w kabinie?
Oj, to chyba je sobie zafunduję.

Data: 2011-02-25 13:59:17
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:57:17 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

Jesli te zaciski sa podlaczone do C5 to maja taka wlasnie wlasciwosc :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:01:25
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 13:59, Piotr Klimek wrote:
[...]

Zniszczyles moje zycie, nie wyobrazam sobie wracac dzisiaj do domu bez mozliwosci regulacji przeswitu guzikiem  kabinie. Przeciez tak sie nie da jezdzic. :((

Kamil

Data: 2011-02-25 14:02:44
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:01:25 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
[...]

Ironii nie zalapales? :) Jesli Ci to poprawi humor to wolalbym jezdzic
Impreza niz C5 i w sumie to Ci zazdroszcze samochodu :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:03:36
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 14:02, Piotr Klimek wrote:
[...]

Toc jajca sobie robie, ja tez chetnie czasem zamienilbym impreze na cos, co nie wybija zebow na dziurach i nie pali 20 na 100. :)

Kamil

Data: 2011-02-25 14:09:00
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:03:36 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
[...]

Dlatego najfajniej jest miec kilka pojazdow do roznych zadan. Dla mnie
samochod to dupowoz a pasje motoryzacyjne realizuje na motocyklach
sportowych i enduro, ale gdyby bylo mniec stac na trzeci drogi w
ekploatacji pojazd w rodzinie to kupilbym Legacy zamiast C5.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 15:11:23
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

To jest jakaś myśl.
Ja akurat z dwóch kółek już wyrosłem, bez chęci do powrotów, ale jakieś fajne 4 kółka do zabawy by się zdały.
Widział ktoś używanego Caterhama w dobrym stanie? ;-)

Data: 2011-02-25 14:16:06
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:11:23 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

No, mozliwosc zrobienia sobie krzywdy jest dosc demotywujaca. Dlatego
szosowym moto staram sie smigac jak najwicej po torach a jak najmniej po
asfalcie. A na enduro w blocie przy odrobinie rozwagi ciezko sie powazniej
uszkodzic.

fajne 4 kółka do zabawy by się zdały.
Widział ktoś używanego Caterhama w dobrym stanie? ;-)

Z tych tanszych to E30, albo MX5 rozpatrywalem jak szukalem czegos co
mialoby pelnic role drugiego motocykla, ale ostatecznie stanelo na
enduraku.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 15:18:38
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

Caterham to samochód, a nie motocykl.

Data: 2011-02-25 14:19:14
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:18:38 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino

Tak samo jak E30 i MX5 :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 15:46:04
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

Nie znam takich marek. ;-)

Data: 2011-02-25 14:10:54
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 14:03, Kamil wrote:
[...]

Wbrew pozorom Impreza po 2000 toku to dobry kompromis pomiedzy rodzinnym dupowozem a czyms do zabawy, kombi pojemne, utrzymanie nie zrujnuje. Zmienilem na GTka i jest o wiele bardziej surowy, ale jezdzilem dwa lata modelem z 2005 i nadawal sie tak samo do pojechania bokiem po sniegu i odwozenia dzieciaka do przedszkola, a przy okazji nie zakopie sie na wycieczce w gory.

Kamil

Data: 2011-02-25 14:12:41
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:10:54 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
[...]

Mnie jednak odstraszyly koszty serwisu i spalanie.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 15:08:17
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

W sumie jest to jakaś opcja na tuning zawieszenia, C5 tak jak inne Citroeny zapewne mocno leci z ceną, więc nie zdziwiłbym się, gdybym dał radę zamienić Ceeda na na równoletniego C5  bez większej dopłaty.
A już na pewno byłaby ona mniejsza, niż koszt montażu pneumatycznego zawieszenia do Ceeda. ;-)

Data: 2011-02-25 14:10:42
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:08:17 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

To fakt, cytryny sa tanie i traca szybko na wartosci. Za to komfort hydro
jest na prawde trudny do przecenienia. Zakladajac, ze ktos nie szuka
sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem, zwlaszcza z
automatyczna skrzynia. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 14:11:54
Autor: Kamil
ulubiony temat - co kupi??
On 25/02/2011 14:10, Piotr Klimek wrote:
[...]

Jak pomysle, ze przed swietami prawie kupilem za grosze BXa 4x4, ale nie mialem czasu jechac po niego pol kraju, to pluje sobie w brode do tej pory.

Kamil

Data: 2011-02-25 15:13:01
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
[...]

Jedyne co mnie powstrzymuje to gabaryty.
Do czegoś mniejszego (C4?) nie wkładali tego zawieszenia?
OIDP do jakieś Picasso chyba tak, ale jak taki klocek jeździ?

Data: 2011-02-25 14:16:58
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:13:01 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
[...]

Picasso AFAIK ma hydro tylko z tylu. C4 maja zwykle plebejskie sprezyny :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 19:37:36
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 15:13:01 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

Jedyne co mnie powstrzymuje to gabaryty.
Do czegoś mniejszego (C4?) nie wkładali tego zawieszenia?

Ostatni najmniejszy z był GSA.
Potem już tylko "medel class".

Data: 2011-02-25 19:53:12
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Adam Krawczyk" <adam-krawczyk@aspam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:rr602tt7hc0v.dlgsecretkey.eu...
[...]

Jakoś mi się tylko z menelm kojarzy to słowo. ;-)

Data: 2011-02-25 20:04:54
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:53:12 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

Jakoś mi się tylko z menelm kojarzy to słowo. ;-)

Klasyków nie oglądasz ;)

Data: 2011-02-25 19:21:33
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:10:42 +0000 (UTC), użytkowmik Piotr Klimek
napisał(a):

To fakt, cytryny sa tanie i traca szybko na wartosci.

No właśnie z powodów: "podobno", "mówią że", "na f", "słynie", "a na
giełdzie".
Ale czy to źle? Dla mnie wręcz przeciwnie.

Za to komfort hydro
jest na prawde trudny do przecenienia.

To fakt.

Zakladajac, ze ktos nie szuka
sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem.

Tak ale tam montowali też mocniejsze silniki niz 2.0 HDI.
O innych (sprężynowych) Citkach nie wspomnę - C4. --
Pozdrawiam

Data: 2011-02-25 22:14:29
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??

Zakladajac, ze ktos nie szuka
sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem.

Tak ale tam montowali też mocniejsze silniki niz 2.0 HDI.
O innych (sprężynowych) Citkach nie wspomnę - C4.

3.0V6 to tez zaden sportowiec, a nic mocniejszego nie montowali. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-02-25 23:46:39
Autor: A.K.
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 22:14:29 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

3.0V6 to tez zaden sportowiec, a nic mocniejszego nie montowali.

Cinqecento Sporting 1.1 też nie sportowiec ale w porównaniu do 700 to
szatan.
Podobnie HDI(136) do V6 207KM czy 235KM(Carlson).

Data: 2011-02-25 19:06:06
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:57:17 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

To te zaciski powodują, że jest możliwość regulowania prześwitu guzikiem w kabinie?

Problem jest znany od dawna (ogniwo) i można temu bardzo tanio zapobiegać.

Oj, to chyba je sobie zafunduję.

Nie rób tego. :)

Data: 2011-02-25 19:03:33
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:00:41 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

[...]

Znaczy z allegro. OK. To faktycznie.
Czujnik ABS do Audi na allego za 20 zł kupi.

Ile kosztuje amortyzator przedni (Sachs, Kayaba) do Passata czy Audi z
136KM silnikiem diesla (2005r)? W C5 (2.0HDI 136KM) w okolicach 170zł (nie
allegro). Wahacz no tak ale który, zostawmy to lepiej.

Zwracam honor. Citroen jest drogi.
Nie mam zamiaru cie uswiadamiać, nawet jest mi to na rękę.
Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

Data: 2011-02-25 19:52:05
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Adam Krawczyk" <adam-krawczyk@aspam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:

Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

Najlepszy stosunek wartości do ceny.

Data: 2011-02-25 20:10:40
Autor: Adam Krawczyk
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:52:05 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

Najlepszy stosunek wartości do ceny.

A widzisz, to prawie jak u mnie. :)

Data: 2011-02-25 20:57:12
Autor: Cavallino
ulubiony temat - co kupi??
Użytkownik "Adam Krawczyk" <adam-krawczyk@aspam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:1jgurtsg35k2f$.dlgsecretkey.eu...
Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:52:05 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

Najlepszy stosunek wartości do ceny.

A widzisz, to prawie jak u mnie. :)

Oczywiście masz rację - gdybym potrzebował auta klasy D, C5 byłby na pewno pierwszym wyborem.
Pamiętam że onegdaj kosztował coś koło 68 tys, czyli niewiele więcej niż ceed czy bravo które również rozważałem.

Data: 2011-02-23 16:56:16
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
W dniu 2011-02-23 13:10, Piotr Klimek pisze:

Pomysl nad C5, moim zdaniem spelnia Twoje warunki.

Też mu to chciałem napisać ;)
Nie wiem czy sam z G3 Varianta nie przesiądę się w C5 kombi ~2004 rok, jednak ja chcę po raz 1 w życiu spróbować benzynę i samemu zagazować :)

Pojeździłem 1 egzemplarze w firmie, jednak nie odpowiadał mi, i na licytacji sprzedał się zbyt drogo - za jakieś ~15kzł, więc temat odpuściłem, teraz szukam tego samego rocznika kombiaka po ogłoszeniach.

Pozdrawiam !

PS:
W porównaniu do Golfa 3, C5 to jest katamaran na drodze :)

Data: 2011-02-23 12:48:16
Autor: kamil d
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-23 10:47, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
- duĹźe, rodzinne kombi,
Omega

- ekonomiczne, diesel,
Lupo 3L

- komfortowe,
S-klasse

- z dobrą blachą
Peugeot

- niezabijające kosztami serwisowania,
Skoda

- niebanalne - ma mieć to coś
Alfa

Pod uwagę za to biorę:
- Accord VII
Japończyk, drogie części

- Peugeot 407 SW
Awaryjny

- Mazda 6
Japończyk, drogie części, rdzewieje

- MB W210
Najgorszy Mercedes jaki powstał, sypie się

- Volvo V70
Droooooooogi serwis, duĹźo pali

- VelSatis
Sypie się

Sporządzono na podstawie obiegowych opinii ;)

--
kamil d

Data: 2011-02-23 17:29:23
Autor: wowa
ulubiony temat - co kupiÄ??

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4d64d7b4$1news.home.net.pl...

[...]

Może będzie krzyk :) ale dodaj do listy Omega B fl. Mam od pół roku i jestem coraz bardziej zadowolony. Minus to spalanie, przy obecnych cenach mogło by być mniejsze.
Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

Data: 2011-02-23 18:26:02
Autor: Michał
ulubiony temat - co kupi??
Krzysiek Niemkiewicz <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał(a):
Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy znacząco nie pogorszy ;)

Vel Satis :)

Auto ma być:
- duĹźe, rodzinne kombi,

Duży hatchback, prawie 5 metrów, 1.7..1.8tony.

- ekonomiczne, diesel,

Diesel - zgadza się jest też diesel w gamie silników :)
(3.0 z pierwszej gen unikać)

- komfortowe,

Zgadza się, choć safrane i c5/c6 lepiej po dziurach jeździ, merc nie.

- z dobrą blachą (kupuję z zamiarem jeżdżenia jak najdłużej),

tak, od spodu rdza też nie zje.

- niezabijające kosztami serwisowania,

nie zabiją.

- cena do ok. 30 tys zł,

Od 20k do 120k są, nowych od 1.5 roku brak

- niebanalne - ma mieć to coś, co sprawi, że nie będzie wstyd nim jeździć jak będzie miało, powiedzmy, 15 lat :)

Za 10lat będzie to prawdziwy klasyk ;)

Nie chcę Passata, Mondeo, Vectry, Skody, Audi itp.

dlaczego ?

pozdrawiam.

Data: 2011-02-23 19:36:08
Autor: Krzysztof Matyasik
ulubiony temat - co kupiÄ??
[...]

Ponieważ sam przymierzam się do takiego samochodu, pozwolę sobie wtrącić trzy grosze.

Na pewno nie jest to duże, rodzinne kombi. Jeśli odsuniesz przedni fotel mocno do tyłu, to pasażerowie na tylnej kanapie nie mają gdzie zmieścić nóg. Bagażnik także nie rozpieszcza.

Ekonomiczny diesel - tak. 2.0HDi pali 6,5 litra na setkę przy średnio oszczędnej jeździe.

Komfortowe - dobrze wyciszone, niezłe plastiki, cichy silnik.

Blacha ocynkowana, jak wóz nie był bity, to nie będzie problemów.

Koszty serwisowania - obecnie każdy nowoczesny diesel, jak coś padnie, zabija kosztami.

Niebanalny - kwestia gustu, ja m.in. z tego powodu mam zamiar pozbyć się nieśmiertelnego klekota ze znaczkiem Audi właśnie na rzecz 407SW.

Osobiście polecam szukać sprawdzonych egzemplarzy z salonów w Polsce - może zapłacisz o 3 tys. zł drożej niż u handlarza i przebieg będzie wyższy, ale przynajmniej będziesz miał uczciwe auto. W zakresie Peugeotów z salonu mogę ewentualnie pomóc :)

Data: 2011-02-23 22:12:38
Autor: MM
ulubiony temat - co kupi??
Dnia 23-02-2011 o 19:36:08 Krzysztof Matyasik <mateoos1@wp.pl> napisał(a):

Na pewno nie jest to duże, rodzinne kombi. Jeśli odsuniesz przedni fotel  mocno do tyłu, to pasażerowie na tylnej kanapie nie mają gdzie zmieścić  nóg.

Ale w 407 te siedzenia naprawdę daleko się odsuwają. Ja prawie pedałów nie  sięgam jak odsunę na maxa.

Blacha ocynkowana, jak wóz nie był bity, to nie będzie problemów.

Może rdzewieć klapa bagażnika nad ozdobną listwą :/

Miałem to w niecałe 2 lata, oraz po zimie jak klapa była wymieniona jak  dostał w pupę ;)

Data: 2011-02-23 22:20:52
Autor: Krzysztof Matyasik
ulubiony temat - co kupi??
W dniu 2011-02-23 22:12, MM pisze:
[...]

Hmm... o tym nie pomyślałem. Widziałem jeden egzemplarz z odsuniętymi maksymalnie siedzeniami i z tyłu było naprawdę słabo :) nie wpadłem na pomysł, aby sprawdzić, jak siedzi się z przodu przy takim ustawieniu.

Data: 2011-02-27 11:25:04
Autor: MM
ulubiony temat - co kupi??
Dnia 23-02-2011 o 22:20:52 Krzysztof Matyasik <mateoos1@wp.pl> napisał(a):

Hmm... o tym nie pomyślałem. Widziałem jeden egzemplarz z odsuniętymi  maksymalnie siedzeniami i z tyłu było naprawdę słabo :) nie wpadłem na  pomysł, aby sprawdzić, jak siedzi się z przodu przy takim ustawieniu.

To zobacz, jak masz ponad 2 metry to z tyłu będzie ciasnawo, ale jak masz  normalne wymiary 175-180 to fotela do tyłu maksymalnie nie dajesz.

Każdy sprawdza ile jest miejsca z tyłu przy maksymalnym odsunięciu  siedzenia, ale już nikt nie sprawdza ile jest wtedy z przodu!
Ustaw fotel jak pasuje i zobacz ile jest z tyłu. Będzie wtedy naprawdę  dobre porównanie.

Data: 2011-02-25 10:49:42
Autor: michawar
ulubiony temat - co kupi??
Witam,
Przy przebiegach rocznych poniżej 30 tyś km nie warto kupować diesla. Oszczędności na paliwie to nie wszystko. Trzeba liczyć że za 30 tyś zł samochód będzie miał już nalatane sporo kilometrów i trzeba się liczyć z naprawami. Ja bym proponował za te pieniądze kupić coś w benzynie najlepiej krajowy od pierwszego właściciela. Samochód będzie młodszy i mniej skatowany. Nie myślałeś o czymś ze stajni Toyoty może Avensis.

Data: 2011-02-25 15:52:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
ulubiony temat - co kupiÄ??
On 2011-02-23, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
- Volvo V70 (podobno koszmarnie drogi serwis)

W porównaniu do Astry czy Golfa napewno droższy  :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-25 21:26:21
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ulubiony temat - co kupi??
Ok, bardzo wszystkim dziękuje za cenne uwagi, jednak się przydały! Jutro jadę oglądać dwie C5-ki, myślę, że którąś z nich już wrócę :) Oba 2.0HDi, kombi, jeden 2005 a drugi 2006 rok.
Może jeszcze zdąży ktoś dorzucić jakąś praktyczną uwagę, na co szczególnie zwrócić uwagę oglądając autka?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-02-25 20:32:38
Autor: Waldek Godel
ulubiony temat - co kupi??
Dnia Fri, 25 Feb 2011 21:26:21 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

[...]

to samo co w każdym aucie, płyn hydrauliczny powinien być czysty,
pomarańczowy.
Sprawdź czy nie powyłamywali mocowań podłokietnika, są dosyć delikatne.
Pierdoła, ale mówi conieco o eksploatacji auta.

Data: 2011-02-25 22:17:38
Autor: Piotr Klimek
ulubiony temat - co kupi??
Dnia (Fri, 25 Feb 2011 21:26:21 +0100) ktos podajacy sie za Krzysiek Niemkiewicz
[...]

Poczytaj sobie tutaj:
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02