ulubiony temat - co kupiÄ??

Data: 2011-02-23 11:48:40
Autor: MZ
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-23 10:47, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

Auto ma być:
- ekonomiczne, diesel,
Dodam, że rocznie przejeżdżam ok. 25 tys km, w tym ze 3-4 dłuższe
wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do
pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski,
choć to DC)

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny, a w zimie będzie zimno ;-)

--
MZ

Data: 2011-02-23 03:02:06
Autor: Gom
ulubiony temat - co kupi??
On 23 Lut, 11:48, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
a w zimie będzie zimno ;-)

Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
który likwiduje ten problem :-)

--
Gom

Data: 2011-02-23 12:18:07
Autor: DoQ
ulubiony temat - co kupi??
W dniu 2011-02-23 12:02, Gom pisze:
On 23 Lut, 11:48, MZ<"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>  wrote:
a w zimie będzie zimno ;-)
Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
który likwiduje ten problem :-)

Żaden luksus z tym MB, 407 też ma.. nawet Berlingo/Partnery mają.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-23 12:36:21
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ulubiony temat - co kupiÄ??
W dniu 2011-02-23 11:48, MZ pisze:

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny,

dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6 litrów/100km. Ale ja mam tak, że korki są w przeciwną stronę, więc jak wskoczę na trasę to ~70km/h większość drogi pokonuję.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-02-23 13:01:53
Autor: Jarek Andrzejewski
ulubiony temat - co kupi??
On Wed, 23 Feb 2011 12:36:21 +0100, Krzysiek Niemkiewicz
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

W dniu 2011-02-23 11:48, MZ pisze:

IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
ekonomiczny,

dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6

to tym bardziej polecam Sharan/Galaxy/Alhambra - silnik już masz
"obcykany" :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-02-23 16:53:09
Autor: Czarek Daniluk
ulubiony temat - co kupi??
<"[moje_inicjaly]"@post.pl>  wrote:

[...]

PD, a VP które miał to jakby inna bajka ;)
W VP nawet pompa wody była z boku napędzana paskiem klinowym (jeśli klima, jeśli bez klimy to nie wiem nie widziałem :D), w P pompa już pod rozrządem ...
Co z tego że oba to 1,9TDI jak różnią się dość znacząco.

Pozdrawiam !

ulubiony temat - co kupiÄ??