ulubiony temat - co kupi??

Data: 2011-02-23 08:37:56
Autor: Adam Adamaszek
ulubiony temat - co kupi??
On 23 Lut, 10:47, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
wrote:
Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy
znacząco nie pogorszy ;)
Auto ma być:
- duże, rodzinne kombi,
- ekonomiczne, diesel,
- komfortowe,
- z dobrą blachą (kupuję z zamiarem jeżdżenia jak najdłużej),
- niezabijające kosztami serwisowania,
- cena do ok. 30 tys zł,
- niebanalne - ma mieć to coś, co sprawi, że nie będzie wstyd nim
jeździć jak będzie miało, powiedzmy, 15 lat :)

plus przyczepa kempingowa... hmm - jak nic pasuje mi pewna granatowa
Omega, ktora ktos tu niedawno oferowal na grupie.

Za pozostale 19 tys. zl bedziesz nia dluuugo jezdzil ;)

pozdro
AA

ulubiony temat - co kupi??