umacnianie dolara

Data: 2010-05-25 17:57:21
Autor: tomek
umacnianie dolara
czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA skupionych w dołku bessy aktywów?

Data: 2010-05-25 18:22:37
Autor: george
umacnianie dolara

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:htgs17$8ku$1news.onet.pl...
czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA skupionych w dołku bessy aktywów?

gdzie słyszałeś o "planach sprzedaży" ?

george

Data: 2010-05-27 02:13:24
Autor: dziegiec
umacnianie dolara

> "tomek" <aster...@poczta.onet.pl> wrote in message

> gdzie słyszałeś o "planach sprzedaży" ?

> george

TVNCNBC

W końcu mogę to napisać, nie robiąc offtopika - TVN KŁAMIE! ;)

Data: 2010-05-27 08:42:44
Autor: george
umacnianie dolara

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:htl0lp$ql$1news.onet.pl...

[...]

Z tego co wiem, Minutki FOMC/FEDu, nie mają takiego zamiaru, wręcz przeciwinie (ale o tym później)
Coś im sie w tym TVN translator z ich "stacji współpracującej / CNBC" zepsuł chyba.

george

Data: 2010-05-27 08:08:59
Autor: XXL
umacnianie dolara
tomek <asteroid@poczta.onet.pl> napisał(a): Czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA skupionych w dołku bessy aktywów? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie, ma raczej związek z globalną spekulacją. EURO najpierw długo umacniało się w stosunku do USD z 0,8 do 1,5 to teraz jest
pora na dłuższą korektę. Wielu analityków szacuje, że kurs EUR/USD dojdzie do ok. 1.
Czy sądzisz, że USD jest taką bezpieczną przystanią dla kapitału
międzynarodowego w sytuacji gdy dług publiczny USA to prawie 90%
amerykańskiego PKB?
USA są zadłużone na przeszło 12 bilionów dolarów i USA powoli dołączają do
grona potencjalnych bankrutów.

Tylko, że bankructwo USA z oczywistych względów raczej nie wchodzi w rachubę
gdyż oznaczałoby niewyobrażalne perturbacje finansowe i gospodarcze dla całego
świata.

Data: 2010-05-27 18:42:52
Autor: tomek
umacnianie dolara

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:htl9ar$gcj$1inews.gazeta.pl...
tomek <asteroid@poczta.onet.pl> napisał(a):

Czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA
skupionych w dołku bessy aktywów?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

całkowicie się zgadzam tylko zastanawia mnie to półroczne umacnianie się $, podczas gdy jeszcze w ubiegłym roku $ zdobywał opinię waluty śmieciowej

Data: 2010-05-27 21:10:52
Autor: Zbyszek
umacnianie dolara
Dnia 27-05-2010 o 18:42:52 tomek <asteroid@poczta.onet.pl> napisał(a):

całkowicie się zgadzam tylko zastanawia mnie to półroczne umacnianie się  $, podczas gdy jeszcze w ubiegłym roku $ zdobywał opinię waluty  śmieciowej

tu nie ma się co zastanawiać, zmieniono trend, zapodano info jaka to  plajta w grecji i  strefie euro i udało się pogłebić spadek.
Mozna poszukać jeszcze powodów, ale po co.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-27 12:50:59
Autor: Charlie delta
umacnianie dolara
On 25 Maj, 17:57, "tomek" <aster...@poczta.onet.pl> wrote:
czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA
skupionych w dołku bessy aktywów?

umacnianie dolara bedzie mialo konsekwencje w postaci kwotowania w
ciagu najblizszych 11 miesiecy pary USDPLN powyzej 4.0000

pozdrawiam twardzieli z fx

umacnianie dolara