umiejscowienie tunera, kabel hdmi

Data: 2011-07-15 01:17:37
Autor: yabba
umiejscowienie tunera, kabel hdmi
Użytkownik "Lukas" <george102@op.pl> napisał w wiadomości news:4e1f756b$0$3511$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Jako, ze naroznik konczy sie 1 m przed sciana i nie chciałbym stawiac przy scianie szafki ( TV wisi na scianie) , pomyslalem, ze mozna byc dac tuner gdzies na komodzie, szafce, musi to byc jednak po prawej lub lewej stronie i TV no i mam obawy czy pilot da rade dotrzec z sygnalem do tunera....

Macie jakies patenty na to, aby to sprawnie zadzialalo? Nie usmiecha mi sie siedziec przed TV 3 metry , a pilota ustawiac np. w lewo albo w prawo :-) , aby przelaczyc program. :-)

Optymalnie byloby schowac gdzies tuner, a na kabelku parometrowym przedluzyc odbiornik podczerwieni i dac go dzies kolo TV , cwiczyl to ktos ?:)

Kabelki to przeżytek, zastosuj bezprzewodowy przedłużacz. :)

http://www.dipol.com.pl/oferta-tv-tv-sat-akcesoria-przedluzacze-pilotow,4446.htm

--
Pozdrawiam,

yabba