umieszczanie informacji o kliencie na stronie internetowej...

Data: 2011-06-15 02:31:24
Autor: sundayman
umieszczanie informacji o kliencie na stronie internetowej...
Taką mam wątpliwość.

Wykonuję dla klienta jakąś usługę (chodzi np. o montaż oświetlenia jakiegoś powiedzmy nietypowego).
Następnie chcę umieścić na mojej (firmowej) stronie internetowej zdjęcia pokazujące wykonaną przeze mnie instalację
- oczywiście w celach zaprezentowania osiągnięć, możliwości itp.

I teraz - czy muszę pytać klienta o pozwolenie ? Zakładam, że nie pokazuję tajnych instalacji wojskowych,
a np. fragment biura, lub innych pomieszczeń dostępnych np. dla klientów firmy, dla której wykonałem daną instalację.

A co w przypadku kiedy klientem jest osoba prywatna, a chcę pokazać instalację wykonaną w jej domu ?
Oczywiście w sposób nie umożliwiający lokalizację, czy identyfikację właściciela.

Oczywiście rozumiem, że niezależnie od strony formalnej w dobrym tonie byłoby zapytać o pozwolenie -
ale właśnie - jak to "formalnie" jest ?

umieszczanie informacji o kliencie na stronie internetowej...